2019. 01. 03. - 08:42

Tovább fejlesztik Vandát, a Telekom MI ügyfélszolgálatosát

Tovább fejlesztik Vandát, a Telekom MI ügyfélszolgálatosát

A Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán már egy ideje virtuális asszisztens fogadja a hívásokat. Vanda, a mesterséges intelligencián alapuló asszisztens tovább fejlesztésén dolgoznak, hogy többek között chatbotként, a Telekom online ügyfélszolgálati csatornáin is használható legyen.

A Magyar Telekom tájékoztatása szerint már nyár óta fogadja a beérkező hívásokat Vanda, aki képes az elmondottak alapján megérteni az ügyfél szándékát, és a lehető leggyorsabban ahhoz a szakértőhöz irányítani, aki kompetensen segíteni tud a megoldásban. Továbbá jól automatizálható, rutinszerű feladatokat is rá lehet bízni, mint például kiegészítő mobil díjcsomag értékesítése, mobilegyenlegről információadás, vezetékes szolgáltatásra vonatkozó hibabejelentés kezelése, valamint a folyamatban lévő megrendelésekről státuszinformáció adása.
 
 
Tovább fejlesztik Vandát, a Telekom MI ügyfélszolgálatosát
Vandát érzelmi intelligenciával ruháznák fel
 
 
Vanda képességeit és az általa elvégezhető tevékenységek körét folyamatosan bővíti a Telekom. A jövőben a mesterséges intelligencia alapú rendszer tovább fejlesztéseként a Telekom több innovatív megoldásban gondolkodik. Kiemelkedő ezek közül az az innováció, ahol Vandát már érzelmi intelligenciával ruháznák fel, és képes lesz a rendszer kommunikációban idomulni ahhoz az érzelmi szinthez, amelyet az ügyfél hangjából megállapít. 

TakácsDalma

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.