2019. 08. 29. - 08:00

Jönnek a helyettünk vásároló gépek

Jönnek a helyettünk vásároló gépek

Rövid időn belül megérkezhetnek azok a gépek, melyek már számon tartják, mi hiányzik a háztartásban és önállóan képesek utánrendelni – az LG hamarosan bemutatja őket.

Valószínűleg már nem kell sokat várni azokra a háztartási gépekre, amelyek ellenőrzik a készletet és rendelnek mindenből, amire otthon szükségünk lehet.
 
Az LG Electronics a 2019-es IFA-n tervezi bemutatni vadonatúj, most elsősorban az európai piacra szánt háztartási gépeit, melyek a ThinQ nevet viselik.
 
A mesterséges intelligencia-megoldásokkal rendelkező eszközök az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatását, a Dash Replenishmentet (ADR) használják. Ezen keresztül a gépek képesek számon tartani, mi fogyott el a háztartásban és utánrendelik. A berendezésekkel gyakorlatilag valóra válik az okosotthon.
 
A mesterséges intelligencia számon tartja, mi fogyott el és rendel belőle
A mesterséges intelligencia számon tartja, mi fogyott el és rendel belőle
 
Az integrált, mesterségesen intelligens ADR-szolgáltatás először 2019 őszén lesz elérhető Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Angliában és Spanyolországban. Az LG ThinQ első körben a mosó- és mosogatógépek esetében alkalmazza majd azt.
 
A szolgáltatás természetesen azokban a gépekben lesz használható, amelyek erre alkalmasak – szükséges lesz hozzá az LG ThinQ applikáció és az illető Amazon fiókja.
 
A beállítások elvégzését követően az okos eszközök önállóan jelzik az ADR-nek, hogy ki fog fogyni például a mosószer, mivel annak fogyasztását nyomon követik. Az árut megrendelik és házhoz szállítatják. A szereket természetesen előzetesen ki lehet választani, így a gép ezeket kéri majd.
 
Várhatóan következő körben hűtőkben és légtisztítókban is elérhetővé válik majd az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása.
 
Amerikában az ADR-szolgáltatással működő háztartási gépek már használhatók. Itt azonban az Amazon mellett más mesterséges intelligencia-cégekkel is együttműködik az LG, így a Google-el és a Yandex-el. A cél az, hogy az Észak-Amerikában, Ázsiában és Európában forgalmazott okos háztartási eszközei még nagyobb kényelemmel lássák el tulajdonosaikat.
 
László Adrienn

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.