3008 - A PEUGEOT crossover
A Peugeot 3008 crossover nemcsak a Peugeot kínálatában számít újszerűnek, hanem a piac egészén is. A kelet-franciaországi Sochaux üzemben készülő autó egyesíti magában a márka egész tudáskincsét és valamennyi értékét. A 3008 sokoldalú jármű: a szabadidő-terepjáró (SUV), a többcélú autó (MPV) és a lejtőshátú kocsi keresztezése, mely többféle új és eredeti megoldást alkalmaz (Dynamic Roll Control, Grip Control, stb.). Ezáltal például magassága ellenére élvezetesen vezethető, hajtóműve leküzdi az akadályokat, mégis környezetbarát.
Tekintse meg a Peugeot 3008 Crossover videóját!
Orrkiképzésének stíluselemei alkalmazkodnak a nagyvonalú méretekhez, míg a hátsó rész és a szélesen kiformált oldal vizuális kapcsolatot teremt az úttal. Szabadidő terepjáróktól kölcsönzött elemek is megtalálhatók rajta, mint például az alsó csomagtérajtó vagy a magas vezetőpozíció, de felszereltségi szinttől függően lehetnek terepes stíluselemei is a küszöbön és az alsó részeken.
A Peugeot 3008 crossover nemcsak a Peugeot kínálatában számít újszerűnek, hanem a piac egészén is
A repülőgép pilótafülkéjével és a luxus-kupékkal hasonló utastérben, ergonómikus és fényűző vezetőhelyen foglalhatja el helyét az autós, de az utasok is hallatlanul tágas és kényelmes (design, ülések, akusztika stb.) térnek örvendhetnek. (Opció benne a 1,60 négyzetméteres üvegtető). Multiflex utastere könnyedén átrendezhető a háromféle pozíciójú csomagtér-padló és a lehajtható hátsó ülések jóvoltából.
Vetített kijelzés, követési távolság figyelő, mely a sebességtől függően segít megtartani a biztonságos követési távolságot, automatikus, elektromos rögzítőfék, dombsegéd, többféle telematikai rendszer műholdas navigátorral (WIP Nav vagy WIP Com 3D)...
A 3008 crossover sokoldalú jármű: a szabadidő-terepjáró
A 3008-ban ötvöződik az autó vezetésének élvezete és aktív biztonsága. A kiváló eredmény a merev karosszériának, a nagy kerekeknek, valamint az elöl MacPherson, hátul torziós rudas futóműnek köszönhető. A hátsó futóműhöz kapcsolódó Dynamic Roll Control kordában tartja a karosszéria dőlését, megőrizve az optimális csillapítást. További innováció a Grip Control, amely a Mud & Snow (sár és hó) gumikkal együtt optimális tapadást biztosít, ha rosszabb körülmények között autózunk. A primer biztonságot a kiváló útfogás, a szekundert az energiaelnyelő felépítés (például a Bogé ütközés-elnyelők) és a hat légzsák, a terciert pedig a Peugeot Emergency szolgáltatás nyújtja, amely az autó helyének megadásával riasztja a mentőket (a szolgáltatás nem minden országban elérhető). Ez a 2003-ban bevezetett rendszer ingyenes a 3008-hoz kapható új WIP Com 3D telematikai berendezéssel.
A 3008-ban ötvöződik az autó vezetésének élvezete és aktív biztonsága
Az autó légellenállása csekély, a könnyű anyagok és a lézerhegesztési technika alkalmazásával súlya mérsékelt. A legtöbb változatot kis gördülési ellenállású Michelin Energy Saver gumikkal szerelik fel. A 3008 hatféle hajtóműve a legkorszerűbbek és a legkisebb fogyasztásúak közé tartoznak: az 1.6 HDi fogyasztása például mindössze 4.9 liter/100 km, CO2-kibocsátása pedig csupán 130 g/km. 2011-től, a 3008 lesz a PSA Peugeot Citroën Csoport első járműve HYbrid4 technikával, amelyet a Prologue HYbrid4 koncepcióautó mutatott meg a legutóbbi Párizsi Autószalonon. Ez nemcsak a fogyasztást és a CO2-emissziót szorítja le (kb. 35 százalékkal), hanem, a hátsó kerekeket hajtva, összkerékhajtásúvá teszi az egyébként fronthajtású autót, amely közlekedhet tisztán elektromos, „zéró emissziójú" üzemmódban is.
Ennek a tekintélyt parancsoló, kiváló minőségű crossover megalkotásában prioritást kapott a minőségi hatás és a vezethetőség. A gyártás valamennyi lépésében fokozták a minőségellenőrzések számát. Mindez előnyösen hat a tartósságra, a megbízhatóságra és üzemköltségre, de nem kevésbé az "általános fenntartási költségre", amely nemcsak az egyéni-, hanem a flottavásárlóknak is fontos.
Peugeot 3008 Crossover - Megalkuvást nem ismerő természetével és határozott stílus
Országtól függően négyféle kivitelben lesz kapható a 3008-as család. Kilenc külső szín áll rendelkezésre, és a felszereltségtől függő két belső hangulat: a Tramontane (antracit) és a Guérande (kékes világosszürke). Az utóbbi kapható szövet- vagy bőrkárpittal, illetve az ülésekre és a műszerfalra kiterjedő "teljes bőrrel" is.
Megalkuvást nem ismerő természetével és határozott stílusával az úttörő 3008 azon vevőknek kínál eredeti, variálható járművet, akik modernségre, praktikumra és örömautózásra vágynak.
[Forrás: peugeot.hu]
MCOnet - Márkafüggetlen Autó Online
Szólj hozzá a fórumon!