2017. 11. 22. - 17:26

Kampányarc lett Jennifer Lopez

Kampányarc lett Jennifer Lopez
A szépséges énekesnőn egyszerűen nem hat a kor. Nem hiába kérik fel sorra a legnagyobb márkák, hogy terméküket reklámozza.

 

Szinte nincs olyan terület, ahol Jennifer Lopez ne állná meg a helyét. A zene világán kívül sikeresen vizsgázott már színésznőként, az üzleti életben és most modellként is. A GUESS márka ugyanis nemrég nyilvánosságra hozta, hogy az énekesnőt választották kampányuk legújabb arcának. A híresség a 2018-as tavaszi farmerkollekciót reklámozza. 
 
Jennifer Lopez
 
A divatmárka alapítója, Paul Marciano úgy nyilatkozott, hogy Jennifer tökéletes a GUESS arcának, hiszen nemcsak fantasztikus művész, aki ikonikus, de hatalmas érzékiség is van benne. Az együttműködésnek mindkét fél nagyon örül.
 
 
 A legújabb kampány egyébként érdekes gondolatot fogalmaz meg. Szeretné a nők felé közvetíteni azt az üzenetet, hogy az évek múlásával és a tapasztalatokkal egyre szebbek lesznek. Jennifer Lopez pedig erre született, hiszen rajta egyáltalán nem látszik, hogy már jócskán elhagyta a 40-et. A rajongók pedig tűkön ülve várják, hogy megjelenjenek a kollekcióról készített fotók.
 
 
N.O.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.