Betiltották a Lush kampányát
Dicsérik, és egyben szidják is a márka legújabb kampányát, melyben a narancsbőr és a meztelenkedés kap főszerepet.
A negatív reklám is reklám, hiszen nagy hírverés egy cég számára. Persze nem biztos, hogy ez a legjobb módszer a figyelemfelkeltésre. Mindenestre a Lush-nak sikerült felhívnia magára a figyelmet legújabb kampányával. A márka hirdetése igen megosztó, ugyanis a világ egyik részének tetszik, a másik részét pedig felháborítja. Olyannyira, hogy már be is tiltották pornográfia vádjával, mert meztelen nők érintik meg egymást.
A márka kampánya a Go Naked címet kapta és a cég alkalmazottjai tűnnek fel rajta meztelenül. A képen narancsbőrös nők szerepelnek, ami valósággal sokkolta az embereket.
Persze volt, aki úgy vélte, hogy milyen jó, hogy a Lush nem a modelleket ünnepli és felvállalta azt, hogy valójában milyenek a nők, bár kissé túlzással. A márka célja egyébként az volt, hogy rávilágítson arra, hogy mennyivel környezetbarátabb a csomagolásmentes termék.
N.O.