2011. 10. 21. - 03:02
A lakberendezés felé nyit a Tesco
Lakberendezési termékekkel bővül az eddig leginkább ruházati árukat felvonultató F&F kínálata. A divatmárka egyetlen hazai forgalmazója a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt., a hipermarketlánc így várhatóan új konkurensként fog jelentkezni a lakberendezési piac eddigi szereplői mellett.
Az F&F HOME márka bevezetésével a Tesco kínálatában olyan új termékek jelennek meg, mint például párnák, ágyneműk, képkeretek, valamint fürdőszoba- és konyhafelszerelés. A brit tulajdonú vállalat a lakberendezési piacban rejlő lehetőségeket szeretné kihasználni a lépésével, viszont az eddig vezető áruházláncokkal, mint a KIKA vagy az IKEA pillanatnyilag nem kívánja felvenni a versenyt. Utóbbiak ugyanis jóval bővebb választékot és speciálisabb termékcsoportokat képesek nyújtani a vevőknek, a Tesco pedig egyelőre is nem tervezi, hogy például bútorokat is szerepeltessen a kínálatában.
Hamarosan kaphatóak lesznek az F&F HOME termékei
A felmérések szerint Európában egyre növekszik a lakberendezési termékek iránti kereslet, a szórakozás és az utazás után az emberek ezekre költenek a legtöbbet. A Tesco nyilván ezen adatok tudatában döntött az F&F HOME bevezetése mellett, mely rövid időn belül nagy népszerűséget is kivívhat magának, tekintve, hogy a hipermarketlánc áruházai országszerte megtalálhatóak.
-W-