2019. 12. 23. - 12:18

3 mód, ahogyan a szolgáltatókat a mesterséges intelligencia segítheti

3 mód, ahogyan a szolgáltatókat a mesterséges intelligencia segítheti
Szépségszalonok, konditermek, éttermek, bárok, színházak, mozik... csak néhány azon szolgáltatók közül, ahol a mesterséges intelligencia által nyújtott előnyöket hatékonyan ki lehet használni. Sokféle megoldás létezhet erre, álljon itt most három ezek közül.

24/7 chatbotok
Az automatizált megoldások egyre nagyobb teret kapnak számtalan területén a világnak, ezek közül pedig a chatbot talán az egyik legismertebb. Nyilván a mesterséges intelligencia alapú chatbot nem csupán annyiból áll, hogy előre beprogramozott válaszokat nyújt a felhasználóknak, hanem sokkal többre képes. Ilyen például az, hogy a felhasználó számára valóban releváns, könnyen értelmezhető válaszokat adjon, mindezt rendkívül gyorsan. Ezen kívül ki tudja váltani az emberi tényezőt, tehát nem szükséges ügyfélszolgálatosokat alkalmazni a feladatokra, ezáltal költséget csökkenthet a szolgáltató cég.

A mesterséges intelligencia a szolgáltatóipart is megreformálhatja
A mesterséges intelligencia a szolgáltatóipart is megreformálhatja


Interaktivitás fokozása
A mesterséges intelligencia a szolgáltató és a felhasználó között nagy mértékben képes javítani a interaktivitáson. Az MI többek között képes arra, hogy analizálja az emberek viselkedését, és ennek megfelelő reakciókat adjon. A viselkedésminták adatait felhasználva a gépi tanulási módszer olyan interaktív válaszokat tud nyújtani, amelyek a felhasználói élményt és elköteleződést nagy mértékben javítják. Például egy edzőterem esetében személyes célkitűzéseket lehet megadni, értesítést kaphat a kuncsaft a következő edzés időpontjáról, jutalmakat érhetnek el a vendégek az edzésterv követésével, a tulajdonosok pedig tippeket kaphatnak arra vonatkozóan, hogy miként lehet a vendégek számát növelni, ezáltal az üzletet sikeressé tenni.

A mesterséges intelligencia a szolgáltatóipart is megreformálhatjaSzemélyi költségek csökkentése
A mesterséges intelligencia alapú rendszerek egyik legnagyobb előnye, hogy komplex, bonyolult feladatsorokat is képesek gyorsan és hatékonyan elvégezni. Olyanokat, amik korábban több ember meglétét igényelték, ami nem csupán pénzben mérhető következményekkel járt, de az emberi tényezőből fakadó hibák száma is adott esetben igen magas tud lenni. Az MI nagyon fontos tulajdonsága az, hogy folyamatosan tanul és képezi magát az adatokból, mindezt azért, hogy minél tökéletesebben végezze el a feladatokat.

- Varga Viktor -

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.