2019. 10. 18. - 08:13

A mesterséges intelligencia a kisvállalkozások eredményességében is tud segíteni

A mesterséges intelligencia a kisvállalkozások eredményességében is tud segíteni
A mesterséges intelligencia által nyújtott előnyök az üzleti életben is rendkívül jól hasznosíthatók. A kisvállalkozások is tudnak bőségesen profitálni az új technológiai vívmányokból, amelyekkel egyrészt költségeket tudnak csökkenteni, másrészt a hatékonyságot tudják fokozni.

Íme néhány példa arra, hogy a kisvállalkozások hogyan használhatják ki a mesterséges intelligenciát.

1. A munkaerő kiegészítése mesterséges intelligenciával
Az MI a munkaerő területén tud segíteni azáltal, hogy olyan szerepet tölthet be, ami valószínűleg nagyon költséges lenne, ha szakemberre bíznánk azt. Több olyan HR-eszköz létezik már, ami a mesterséges intelligencia alapján működik: a Qualtrics és a Hyphen például munkavállalói elkötelezettség-felmérésekre szolgál, ahol a visszajelzések automatikus feldolgozásával és analizálásával a munkakörülmények javítása érhető el. Vagy ott van az Entelo, ami a toborzás során tud segíteni, hiszen felkutatja az álláshoz leginkább passzoló kvalitású személyeket, megspórolva a fejvadászok költségeit.

A kisvállalkozások is nyerhetnek a mesterséges intelligencia alkalmazásával
A kisvállalkozások is nyerhetnek a mesterséges intelligencia alkalmazásával


2. A marketing és sales hatékonyságának növelése mesterséges intelligenciával
A marketing és értékesítés területén az adatok és a számok rendkívül fontosak, ezek megfelelő minőségű feldolgozása viszont roppant bonyolult tud lenni. És itt jön képbe a mesterséges intelligencia, és az olyan eszközök, mint például a Crayon, ami a versenytársak elemzésének egy MI-alapon működő remek fegyvere: segítségével pontos képet lehet kapni a saját vállalkozásunk hiányosságairól, illetve a legjobb fogásokat elsajátíthatjuk a komplex elemzések által. De az MI a kampányok eredményességét is támogatja, például azáltal, hogy meghatározzuk a legjobb célközönséget, és azt, hogy miként lehet őket a leghatékonyabban megszólítani.

A kisvállalkozások is nyerhetnek a mesterséges intelligencia alkalmazásával3. Az ügyfélélmény javítása mesterséges intelligenciával
A mesterséges intelligencia képes arra, hogy jobbá tegye az ügyfelek életét azáltal, hogy a számukra valóban szükséges termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolja őket össze. Például a Salesforce rendszer tud abban segíteni, hogy az ügyfelek vásárlói előzményeit analizálva személyre szabott ajánlatokat kínáljon, továbbá kijelölheti az utat, hogy milyen legyen az új termékkínálat. De az MI ennél egyszerűbb területeken is tud segíteni, hiszen például a chatbotok és a virtuális ügyfélszolgálatok mind arra szolgálnak, hogy éjjel-nappal magas minőségű kiszolgálásban részesüljenek a vásárlók emberi beavatkozás nélkül.

- Varga Viktor -

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.