2018. 05. 10. - 13:48

Érzelmet kap a Huawei digitális asszisztense

Érzelmet kap a Huawei digitális asszisztense
A Huawei elsőként akarja kifejleszteni az érzelmekkel bíró digitális asszisztens. A cél, hogy érzelmi kötődés alakuljon ki, és a felhasználónak személyesebbé váljon az ügyinétézés.
A jelenlegi digitális asszisztensek szakszerűen és gyorsan végzik el az írásbeli tanácsadást, ám a Huawei célja, hogy a jövőben minél tovább beszélgessen a szoftver az ügyféllel. Felix Zhang, a Huawei szoftverfejlesztéséért felelős alelnöke szerint abban hisznek, hogy a jövőben minden felhasználó elvárja majd az érzelem nyilvánítást, még egy szoftvertől is. 
 
 
Érzelmet kap a Huawei digitális asszisztense
A Huawei prioritása, hogy tovább fejlessze a digitális asszisztensét
 
 
A kínai információs és kommunikációs technológiai vállalat prioritása, hogy tovább fejlessze a digitális asszisztenst, annak érdekében, hogy minél többet segíthessen az ügyfeleknek. Ennek első lépése, hogy a digitális asszisztensnek magas legyen az IQ-a, ezt követi az érzelmi intelligencia. Több kutatás is zajlott már ebben a témában, és mindegyik ugyanarra jutott: ha egy program érzékeli az ember hangulatát, és megfelelően tud rá reagálni, akkor személyre szabottá válik az ügyintézés.
 
Takács Dalma

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.