2020. 02. 15. - 08:00

Mesterséges intelligenciával tették interaktívvá a divathetet

Mesterséges intelligenciával tették interaktívvá a divathetet

Érdekes vállalkozásba fogott a YouCam alkalmazás: a PRIV szépségszolgáltatóval fogott össze azért, hogy a divathét legjobb modelljeit életre keltse a technológia által.

Újabb különleges szolgáltatáshoz vették igénybe szakemberek a mesterséges intelligencia és a kiterjesztett valóság (augmented reality - AR) használatát.
 
A YouCam Apps a PRIV szépségszolgáltatóval működött együtt annak érdekében, hogy életre keltse a 2020-as divathét hét kifutópályáján feltűnt, legkiemelkedőbb megjelenéseket – az MI és AR virtuális szépség-technológiával.
 
A Perfect Corp tulajdonában lévő YouCam Apps az exkluzív divathét sminkstílusainak gyűjteményét mutatja be, amelyek virtuálisan kipróbálhatók a YouCam Smink alkalmazásban - a fogyasztók pedig követhetik a legfontosabb trendeket a virtuális try-on eszköz segítségével.
 
A szépségiparban is nteraktív élményt garantál a mesterséges intelligencia és a kiterjesztett valóság
A szépségiparban is nteraktív élményt garantál a mesterséges intelligencia és a kiterjesztett valóság
 
A mesterséges intelligencia és a kibővített valóság technológiáinak felhasználásával a YouCam Smink digitális tapasztalatot eredményez, s a vállalat állítása szerint a „divathét varázsa életre kel”.
 
„Nagyon izgatottak vagyunk a PRIV-el való együttműködés kapcsán, mellyel a divathét legjobb trendjeit átültethetjük az életbe, virtuális stílusként a YouCam Apps alkalmazásban és a mindennapokban történő megjelenés formájában, tehetséges PRIV-szakemberek segítségével” – mondta el a Perfect Corp alapítója és vezérigazgatója, Alice Chang.
 
Hozzátette: remélik, hogy egy összefüggő, teljes körű élmény létrehozásának ötlete, mely összekapcsolja a játékot és a kísérletezést a való élettel és akikapcsolódással, inspirálja majd a szépségipar szerelmeseit önmaguk kifejezésére.
 
A kezdeményezés mögött az áll, hogy a vállalatok egyre inkább kihasználják az AR és mesterséges intelligencia technológiák hatékonyságát, melyekkel interaktív, élményszerű tapasztalatokat kínálhatnak.
 
James Bradicich, a Priv marketing és üzletfejlesztési alelnöke elmondta: 2020-ban a divat és a szépségipar kimondottan arra törekszik, hogy teljesen személyre szabott legyen, lényege az önkifejezés és a technológiai alapú szépségélmény.
 
„Nagyon örülünk a Perfect Copr-al kötött partneri viszonynak, mely lehetővé teszi a divat szerelmesei számára, hogy ihletet merítsenek a legfrissebb és legjobb divathét-trendekből és el is mentsék azokat" - tette hozzá a szakember.
 
László Adrienn

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.