Vanda, a digitális üzleti asszisztens
Magyar fejlesztésű digitális üzleti asszisztens érhető el a T-Systems Magyarország jóvoltából. A hang- és chat alapú digitális munkaerő 86 különböző nyelven beszél, és megoldja az üzleti problémákat.
- Pontosan felismeri az írott szöveget és a hangos beszédet, több mint nyolcvan nyelvet és dialektust ért, és beszél
- A világról korlátozott ismeretekkel rendelkezik, így jobban hasonlít egy valós személyhez
- Üzleti folyamatok taníthatóak neki példák segítségével
- Emlékszik az ügyfél történetére, így személyre szabottan tud segíteni
- Felismeri, hogy mikor éri el a határait, ekkor pedig a segítségnyújtás egyéb formáit ajánlja fel
Vanda különböző kommunikációs alkalmazásokból használható
Vanda azonosítási képessége is sokrétű: a hangalapú azonosítás során nem okoz gondot neki, ha a hívó náthás, és felismeri, ha egy másik ügyfél lopott, felvett hangot használ. A chat-alapú kommunikáció során a már megszokott jelszó kérés mellett a telefonra is küldeni tud egy egyszer használatos jelszót.
Magyar fejlesztésű digitális üzleti asszisztens érhető el a T-Systems Magyarország jóvoltából
Vanda munkába állítása viszont gondos előkészítést igényel: tisztában kell lenni azokkal az adatokkal és információkkal, amelyek az ügyfél kiszolgálásához kellenek, illetve bizonyos szintű integrációra is szükség lehet. Jó alap, ha már rendelkezik egy IVR alapú önkiszolgáló megoldással vagy egy webes tudásbázissal. Bár Vanda több mint 80 nyelvet és dialektust beszél, meg kell neki tanítani, hogy hányféleképpen fejezhetik ki az ügyfelek a szándékaikat. Ehhez ügyfél párbeszéd leiratra vagy példára van szükség. A T-Systems felhívta a figyelmet arra, hogy a pilot- vagy teszt verzió nem hoz érdemi eredményt a fenti szükségletek miatt. Vandának alkalmazásai is vannak, melyeket a későbbiekben bemutatunk!
Takács Dalma