2018. 06. 05. - 10:51

Vanda, a digitális üzleti asszisztens

Vanda, a digitális üzleti asszisztens

Magyar fejlesztésű digitális üzleti asszisztens érhető el a T-Systems Magyarország jóvoltából. A hang- és chat alapú digitális munkaerő 86 különböző nyelven beszél, és megoldja az üzleti problémákat.

Vanda nem akármilyen asszisztens, bármilyen üzleti folyamatra automatizálható: időpontfoglalásra, gázóraállás bejelentésre vagy akár egy sör csapolására is. Emellett nem tartozik a klasszikus digitális asszisztensek táborához, mivel képes annyira kiismerni az ügyfelek szokásait és viselkedési mintáit, mint egy élő munkatárs. Vanda csak az információ mennyiségtől függ.
 
Az Amazon Alexája vagy az Apple Sirije olyan digitális asszisztensek, amelyek általános intelligenciával rendelkeznek, és a beszélgetések tartalma alapján tanulnak. Ugyanakkor egy üzleti asszisztensnek specifikus piaci ismeretekkel kell rendelkezni, és Vanda megfelel ennek a követelménynek. Vanda intelligenciája kiterjedt: 
  • Pontosan felismeri az írott szöveget és a hangos beszédet, több mint nyolcvan nyelvet és dialektust ért, és beszél
  • A világról korlátozott ismeretekkel rendelkezik, így jobban hasonlít egy valós személyhez
  • Üzleti folyamatok taníthatóak neki példák segítségével
  • Emlékszik az ügyfél történetére, így személyre szabottan tud segíteni
  • Felismeri, hogy mikor éri el a határait, ekkor pedig a segítségnyújtás egyéb formáit ajánlja fel

 

Vanda, a digitális üzleti asszisztens

Vanda különböző kommunikációs alkalmazásokból használható

 
Vanda további erősségei, hogy különböző kommunikációs alkalmazásokból használható (telefon, chat, Skype, Facebook, Viber), képes biometriai módszereket alkalmazni azonosítás céljából, valamint telephelyen és felhőből is biztosítható a szolgáltatás. Vanda egyrészt a Nuance beszéd felismerő, beszéd generáló, szemantikai és biometriai moduljaira épül, ezt egészítette ki a T-Systems Magyarország saját szoftver komponenseivel.

Vanda azonosítási képessége is sokrétű: a hangalapú azonosítás során nem okoz gondot neki, ha a hívó náthás, és felismeri, ha egy másik ügyfél lopott, felvett hangot használ. A chat-alapú kommunikáció során a már megszokott jelszó kérés mellett a telefonra is küldeni tud egy egyszer használatos jelszót. 

 

Vanda, a digitális üzleti asszisztens

Magyar fejlesztésű digitális üzleti asszisztens érhető el a T-Systems Magyarország jóvoltából

 

 

Vanda munkába állítása viszont gondos előkészítést igényel: tisztában kell lenni azokkal az adatokkal és információkkal, amelyek az ügyfél kiszolgálásához kellenek, illetve bizonyos szintű integrációra is szükség lehet. Jó alap, ha már rendelkezik egy IVR alapú önkiszolgáló megoldással vagy egy webes tudásbázissal. Bár Vanda több mint 80 nyelvet és dialektust beszél, meg kell neki tanítani, hogy hányféleképpen fejezhetik ki az ügyfelek a szándékaikat. Ehhez ügyfél párbeszéd leiratra vagy példára van szükség. A T-Systems felhívta a figyelmet arra, hogy a pilot- vagy teszt verzió nem hoz érdemi eredményt a fenti szükségletek miatt. Vandának alkalmazásai is vannak, melyeket a későbbiekben bemutatunk!

 

Takács Dalma

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.