A vörösbortól jobban élvezik a nők a szexet?
A vörösbortól jobban élvezik a nõk a szexet?
A Journal of Sexual Medicine egyik cikke indította el a lavinát, ahol azt állították hogy azok a nők, akik napi két pohár vörösbort megisznak, jobban teljesítenek a hálószobában és jobban is élvezik az intim együttléteket.
A vörösbortól jobban élvezik a nők a szexet?A Journal of Sexual Medicine egyik cikke indította el a lavinát, ahol azt állították hogy azok a nők, akik napi két pohár vörösbort megisznak, jobban teljesítenek a hálószobában és jobban is élvezik az intim együttléteket.
Az ellenreakciók gyorsak voltak. Felhozzák, hogy az alkohol bizonyítottan rossz hatással van a szexuális potenciálra.

A tanulmány egyik vezető szerzője, Dr. Nicola Mondaini azonban megvédte álláspontját. "Már az ókori görögök is tisztában voltak a bor és a szexualitás szoros kapcsolatának." A kutatás alatt egyébként 800 tA vörösbortól jobban élvezik a nők a szexet?alálomra kiválasztott 18 és 50 év közötti nőt kértek fel egy tesztlap kitöltésére, ahol 19 kérdésre kellett válaszolni, amelyek a szexuális életüket taglalták. A kérdőívet kitöltő nők közül azok, akik naponta átlagosan egy-másfél pohár vörösbort fogyasztottak, a legjobb pontszámot kapták a szexuális életükre, átlagosan 27,3  volt az elért pontértékük.

Ezzel szemben az egyéb alkoholos italaokt fogyasztók 25,9-es, míg az absztinensek 24,4-es pontértéket értek el. A tudományos magyarázat: a vörösbor polifenoljai az ösztrogén női nemi hormonhoz hason hatást fejtenek ki, így felszabadítják a libidót. "Történelmileg már az ókori görögök óta jól ismert volt a bor és a szexualitás viszonya." - mondja a kutatás vezetője, dr. Nicola Mondaini, aki hamarosan könyvet is publikál a témában Bor és Erosz címmel. "A női szexuális diszfunkcionalitás azonban még mindig nagyon feltérképezetlen." - tette hozzá a doktor.

Memo

Címke:


Szóljon hozzá!


www.web-top.biz