2009. 09. 06. - 23:58
Bútorszövetség a Budapesti Nemzetközi Vásáron
Szeptember 9-13. között rendezi a HUNGEXPO Zrt. a 113. Budapesti Nemzetközi Vásárt, amelyen ezúttal 14 ország 470 kiállítója mutatkozik be. A közelmúltban megújult Vásárközpont az őszi szezont teltházzal kezdi: ezúttal 20.400 négyzetméterén zajlik minden idők legszínesebbnek ígérkező BNV-je. Az otthonteremtés vásárán ebben az évben több kapcsolódó kiállítást hoztak egy fedél alá a szervezők, s hogy a programkínálat is még változatosabb legyen, öt tematikus nappal várják a nagyközönséget.
A Magyar Bútor és Faipari Szövetség 2009-ben célul tűzte ki a magyar bútorok imázsának növelését, ismertségük elősegítését, előnyeik, versenyképességük rendszeres kommunikálását a fogyasztók felé. Természetesen nem titkolt a mögöttes érdek, a hazai értékesítés növelésének elősegítése.
A kiállítás és vásár a Hungexpo-ban lesz
Az a tapasztalat, hogy a hazai bútoráruházakban nincs megfelelően prezentálva a magyar bútoripar, a magyar termék. A Szövetség célja, hogy a fogyasztók ismerjék, felismerjék és tudatosan keressék a magyar termékeket, vásároljanak a hazai gyártóktól, kereskedőktől.
A magyar termékek piacra jutásának elősegítésére elkészült egy védjegy, mely első körben a szövetség tagjainak termékeit illeti, de bármely hazai gyártó és kereskedő csatlakozhat a szervezethez, jogot formálva ezzel a logo használatára. (természetesen a tagsági viszony feltételeinek eleget tévő vállalkozások). A logo használatával, mely a magyar gyártók termékeit jelölné, a fogyasztók számára is egyértelművé válna az üzletekben, hogy mely bútor származik hazai gyártótól.
Magyar Bútor és Faipari Szövetség
Terveink szerint a logo bevezetését követően a különféle médiákban fogyasztóknak szóló reklámokkal hívjuk fel a figyelmet a védjegyre, mutatjuk be a magyar bútor előnyeit, ösztönözzük a fogyasztókat magyar bútor vásárlására. A médiakampány első lépéseit a Szövetség pályázati forrásból kívánja biztosítani.
A „magyar bútor” logo bevezetésének első állomása a BNV kiállításon a Szövetség összefogó „magyar bútor” standja. Azok a hazai gyártók, akik vállalják a megmérettetést a „magyar bútor” égisze alatt, közös standon, egy szimbolikus ház falai között állíthatják ki termékeiket. A figyelemfelkeltéshez hozzájárulnak még a nyomtatott marketing kiadványok, az egységes arculat és az otthonteremtési tanácsadás – kizárólag magyar termékekkel.
Budapesti Nemzetközi Vásár
További információk a Szövetség titkárságán: info@butorszovetseg.hu vagy BNV A pavilon 306/A standján.
-kt-
Szólj hozzá a fórumon!