Az új generációs Audi A6 Kína útjain

Az Audi volt az első luxusmárka aki belépett a kínai piacra, ezzel nagy előnyre tettek szert.
2010-ben az Audi eladásai elérték a 240.000 járművetés ezt az eredményt javítani szeretnék 2011-ben. A konkurens Mercedes és BMW később csatlakozott a kínai piacért folytatott versenybe. Az Audi első nagy mennyiségben értékesített modellje az első generációs A6 volt, majd a nagyobb hátsó lábteret nyújtó A6L, ami nagyon kedvelt volt a sofőrrel járó vállalatvezetők körében.
Az Audi A6 új generációja Kínában is sikerekre számíthat
Az azóta is sikeres A6 legújabb generációját már látták kínai utcákon. A Kínában megjelenő motorpalettát a 2.0 TFSI nyitja, ezt követi 2.5 FSI, a 2.8 FSI és 3.0 TSFSI Quattro. A 2.5 FSI motor váltja minden bizonnyal a 2,4 literes V6-ot. A nemzetközi gyártási tervek szerint a 2.0 TFSL motor adja a teljes termelés 39%-át, a 2.5 FSI akár a 46%-át és a 3.0 Quattro várhatóan 4%-ot.