2010. 03. 10. - 04:07

Ford Focus kombi premier

Ford Focus kombi premier

Az európai fejlesztésű új Focus vezeti be a Ford új generációs, globális, C kategóriás modelljeinek sorát, amelyeket több mint 120 piacon értékesítenek majd.

A négyajtós és ötajtós modell néhány hete a Detroiti Autószalonon debütált, míg a kombi verzió világpremierje a Genfi Autószalonon volt. Az európai piac számára kiemelten fontos az új Focus kombi, hiszen az európai Focus-eladások több mint harmadát teszi ki ez a karosszéria-változat. Az öreg kontinensen a legnépszerűbb persze  az ötajtós verzió, amely nagyságrendileg az értékesítések 60%-a, míg Amerikával és Ázsiával ellentétben Európában a négyajtós változat csupán az értékesítések mintegy 10%-át jelenti.

 

Az európai fejlesztésű új Ford Focus kombi

 

Az európai fejlesztésű új Ford Focus kombi


Az új Focus európai és észak-amerikai gyártása egyszerre indul meg 2010 végén, az értékesítés 2011 elején kezdődik. Ezt követi az gyártás beindítása Ázsiában, Afrikában és Dél-Amerikában. Az új generációs Focus kombi az ötödik bemutatott autó, amelyet az új, globális, C-kategóriás padlólemezre épít. E platformra összesen legalább tíz modell épül majd, és 2012-ben már évi kétmillió erre a padlólemezre épített jármű értékesítését tervezi a Ford.

 

Ford Focus belső terének látványterve

 

Ford Focus belső terének látványterve


Genfben a Ford azt is megerősítette, hogy egy globális, nagy teljesítményű sportmodell is tagja lesz az új generációs Focus-palettának, s e modell hajtásáról a négyhengeres Ford EcoBoost motorcsalád egyik módosított erőforrása gondoskodik majd. Az új generációs Ford Focus kombi nagyon fontos modell az európai piacon, hiszen az összes Focus-vásárló mintegy harmada ilyen karosszériát választ majd.

 

 

A Ford Focus Kombi változatának bemutató filmje


Bizonyos piacokon, mint például Olaszországban, Németországban, vagy akár Magyarországon a kombi változat az összes eladott Focusnak több mint a fele is lehet. Az európai C-kategória viszonylag stabil maradt, az összes újautó-értékesítés mintegy harmadát teszi ki, azaz évente körülbelül ötmillió C-kategóriás autó kel el Európában. Bár több prémium márka is jelen van már a C-kategóriában, a verseny mindmáig a tömeggyártók között a legélesebb.


(Forrás: Hírkereső.hu)


Szóljon hozzá a fórumon!

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.