2024. 01. 22. - 11:30

Robot segíti a MÁV utasait

Robot segíti a MÁV utasait

Csúcstechnológiás fejlesztésekkel ért el rekordokat Magyarországon a MÁV.

A technológia gyors fejlődése számos területen katalizátorként szolgál és ez a változás nem kerülhette el a szolgáltatásokat nyújtó szektorokat sem Magyarországon.
 
Az egyik legkiemelkedőbb innováció, amely az utóbbi időben előtérbe került hazánkban, az a mesterséges intelligencia által működtetett robotasszisztensek bevezetése volt.
 
A robotasszisztens okos alkalmazások forradalmasítják az ügyfélszolgálati élményt és számos előnnyel járnak mind a vállalatok, mind pedig az ügyfelek számára.
 
robot_mav_torzs
Komoly digitális fejlesztések a MÁV-nál
 
Az elsődleges előny a hatékonyabb és gyorsabb ügyfélszolgálat biztosítása. Ezt használja ki jelenleg a MÁV az Elvira nevezetű programmal.
 
A robotasszisztensek nem rendelkeznek fizikai korlátokkal, így képesek egyidejűleg több ezer ügyfelet is kiszolgálni. Ez különösen fontos az olyan vállalatok számára, ahol a nagy volumenű ügyfélszolgálati igényeket hatékonyan kell kezelni. 
 
Az ELVIRA rendszere pont egy éve állt szolgálatba és képes célzott kérdéseket feltenni az utasoknak. A válaszok alapján az óriási adathalmazból tökéletes közlekedési ajánlást tud adni az ügyfél igényeihez mérten, kiemelten odafigyelve a menetrendre. 
A robotrendszer az elmúlt hónapokban tovább bővült és már képes SMS-ben is kommunikálni az érdeklődő utazóval.
 
Forrás: MÁV
CS.SZ.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.