Rippel Viktor és Rippel Ferenc együtt piruetteztek a versenypályán!

A rajt nem volt annyira problémamentes, mint az előző futamon: Nagy Norbert (Ford Fiesta) a célegyenes utáni kanyarban összeütközött az egyik Mazdával, így a Fiesta bal eleje egy kissé megsérült. Szerencsére komolyabb baj nem történt, így mindketten folytatni tudták a versenyt. Walter Csaba egy leheletnyivel jobban kapta el a rajtot, de a célegyenes végi kanyarban már Mikulásko autózott az élen. Őket Bódis Kálmán (Porsche 911 GT3) és Florian Renauer (Ginetta G 50) követte, ugyanúgy, ahogyan egy nappal korábban is.
A VIP autók ezúttal egészen a célig tudtak versenyezni. Rippel Ferenc nem tudott úgy
előzgetni, mint tegnap, mert technikailag nem tudta tartani az előző napi teljesítményét. „Tegnap kicsit megzúztam az autómat, ezért nem feküdt úgy az aszfalton, ahogy szerettem volna. Ma hagytuk a többieket, csapattársainkat a Kupáért versenyezni. Viktorral nagyon-nagyon jót küzdöttünk. Volt bennünk harc, versenyszellem, lökdösődés, piszkálódás. Három körön keresztül ő volt elől, majd megfordultunk, azután ütköztünk, pörögtünk, nagyon élveztük. Sikerült olyan helyzeteket produkálni, ahol csak az ügyesség határozta meg azt, hogy ki kerül előrébb. Szeretnénk folytatni, a csapatfőnökünk úgy hív minket, hogy autóversenyzők, akik hobbiból artisták. Ám azt is mérlegelni kell, hogy mennyire kíváncsiak ránk a továbbiakban, illetve milyen lehetőségeink maradtak még erre az idényre. Örülünk, hogy itt lehettünk, megtapasztaltuk, milyen más-más csapatban egymás ellen versenyezni, reméljük lesz még folytatás."- nyilatkozta Rippel Ferenc.
Az utolsó körökben Bús Edina többször megpróbálta elvenni Bárkovics második pozícióját, de nem sikerült az előzés, így a magabiztosan győző ifj. Ficza Ferenc mögött, Bárkovics érkezett meg a célba, nyomában Bús Edinával.
A bajnokságban így ifj. Ficza, ha minimálisan is, de csökkentette hátrányát Bárkoviccsal szemben, Bittmann megtartotta a harmadik helyét, Tim Gábor a negyedik és Bús Edina az ötödik helyen áll. Várhatóan az év végi győztes is közülük kerül ki.
A BMW Challenge 325i mezőnye két versenyt tartott vasárnap, amelyből az első folyamán a célegyenes ráfordítón kicsúszott egy osztrák versenyző. A pályabírók piros zászlót lengettek, azonban a magyar pilóták közül néhányan későn vették ezt észre, ezért többen is összeütköztek, illetve egyikük meg is pördült a pályán. A délelőtti versenyt Kovács Tamás nyerte, második lett Strider Zoltán, akinek előző nap eltört a felnije, illetve Boros Tamás harmadikként ért célba. A délutáni versenyen mindenki meglepetésére elindult Petr Fulin, cseh versenyző, aki több helyen is kiemelkedő sikereket ért el (WTCC, Eurpean Seat Leon Cup, stb.). A legutolsó rajtkockából indulva, átszelte a mezőnyt, egészen Kovács Tamás mögé zárkozott fel. Tamás megtartotta első helyét, azoban nagy csatát láthatott volna a nagyérdemű, ha több idő áll rendelkezésre a verseny végéig. A gyorsasági autóversenyzés e hétvégi egyik legnagyobb eredményét Kovács Tamás prezentálta, két legyet ütött egy csapásra a vasárnapi győzelmével. Nem kizárólag a BMW 325i Challenge magyar bajnokság futamát nyerte meg összesítésben, hanem az osztrák „N" csoportban is megtalálható nevezőként, így ott is első lett, 23 autó közül. A két tehetség mögött, Strider Zoltán szerezte meg a harmadik helyet.
A fotókat készítette: Kisgyörgy Mónika, Czine Zoltán, Bálint F. Gyula és Murányi Gábor
-gg-
Egy igazi, "vérbeli" autóverseny. A Rippel fivérek is részt vettek ismét!
Rippel fivérek is részt vettek ismét az autóversenyen, majd egy érdekes bemutató következett!