2010. 02. 27. - 07:00
A Shopping Festival idején telítve voltak a szállodák

A teljes iparágat érintő visszaesés a szállodák kihasználtságában, most a Dubai Shopping Festivalnak köszönhetően enyhült.
A vezető szállodák szerint érezhető, hogy helyreáll a régi rend. "Optimisták vagyunk a 2010-es évvel kapcsolatban, és büszkén kijelenthetem, hogy a szállodáink - mind a 11 - közel teljes kapacitással üzemelnek a Shopping Festival idején" - mondta el Naeem Darkazally, a Sales and Marketing, Rotana Dubai & Northern Emirates területi igazgatója.
Kempinski Hotel Mall
A luxus hotel Kempinski Mall például jó visszajelzéseket kapot az "F&B bevásárló szoba" ajánlatával kapcsolatban, melyet kifejezetten a vásárláshoz kötődő fesztivál apropójából alkottak meg. "Sokan választották ezt az ajánlatunkat." - mondta el Naser Fawzi, a szálloda értékesítési és marketing managere, majd hozzátette: "A februárt már emelkedő kihasználtsággal kezdtük, és legalább 5 százalékos növekedéssel szeretnénk zárni a tavalyi évhez képest ezt a hónapot."
A Dubai Shopping Festivál már már hagyományosan áldás az idegenforgalmi ágazatra nézve Dubaiban. Tavaly például a Kempinski Mall kihasználtsága a fesztivál előtt 65 százalékos volt, ami a fesztivál végére 75 százalékra ugrott fel. A közeljövőben, azaz a fesztivál végén Naser Fawzi szerint a tavalyi évhez képest 7-10 százalékkal emelkedik majd a Kempinski kihasználtsága.
-TKL-
Dubai Online
Kempinski Hotel Mall
A Dubai Monarch, népszerű üzleti szálloda
A Dubai Shopping Festivál már már hagyományosan áldás az idegenforgalmi ágazatra nézve Dubaiban. Tavaly például a Kempinski Mall kihasználtsága a fesztivál előtt 65 százalékos volt, ami a fesztivál végére 75 százalékra ugrott fel. A közeljövőben, azaz a fesztivál végén Naser Fawzi szerint a tavalyi évhez képest 7-10 százalékkal emelkedik majd a Kempinski kihasználtsága.
-TKL-
Dubai Online