2010. 02. 27. - 07:00

A Shopping Festival idején telítve voltak a szállodák

A Shopping Festival idején telítve voltak a szállodák
A teljes iparágat érintő visszaesés a szállodák kihasználtságában, most a Dubai Shopping Festivalnak köszönhetően enyhült.
A vezető szállodák szerint érezhető, hogy helyreáll a régi rend. "Optimisták vagyunk a 2010-es évvel kapcsolatban, és büszkén kijelenthetem, hogy a szállodáink - mind a 11 - közel teljes kapacitással üzemelnek a Shopping Festival idején" - mondta el Naeem Darkazally, a Sales and Marketing, Rotana Dubai & Northern Emirates területi igazgatója.


Kempinski Hotel Mall

A luxus hotel Kempinski Mall például jó visszajelzéseket kapot az "F&B bevásárló szoba" ajánlatával kapcsolatban, melyet kifejezetten a vásárláshoz kötődő fesztivál apropójából alkottak meg. "Sokan választották ezt az ajánlatunkat." - mondta el Naser Fawzi, a szálloda értékesítési és marketing managere, majd hozzátette: "A februárt már emelkedő kihasználtsággal kezdtük, és legalább 5 százalékos növekedéssel szeretnénk zárni a tavalyi évhez képest ezt a hónapot."

monarch

A Dubai Monarch, népszerű üzleti szálloda


A Dubai Shopping Festivál már már hagyományosan áldás az idegenforgalmi ágazatra nézve Dubaiban. Tavaly például a Kempinski Mall kihasználtsága a fesztivál előtt 65 százalékos volt, ami a fesztivál végére 75 százalékra ugrott fel. A közeljövőben, azaz a fesztivál végén Naser Fawzi szerint a tavalyi évhez képest 7-10 százalékkal emelkedik majd a Kempinski kihasználtsága.


-TKL-


Dubai Online

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.