Egészség és szépségápolási hetet tartanak a Dubai Mallban

Hozd ki magadból a szépséget a Dubai Mall új, exkluzív egészség és szépségápoló, valamint életstílus javító fesztiválján, a The Beauty Gateway keretein belül novemberben. A fesztiválon 20 népszerű és jól ismert áruház és viszonteladó mutatja be első kézben legújabb termékeit a világ legnagyobb bevásárlóközpontjában.
A Dubai Mall a világ legnagyobb bevásárlóközpontja, ráadaásul a régió fontos divatközpontja
A fesztivál fénypontja az egyedülálló Beauty Gateway társalgó és hall, egy stílusosan dekorált terület, ahol a vendégeknek és érdeklődőknek lehetőségük nyílik személyesen megtapasztalni a legújabb termékek hatásait, kipróbálni a bőrápoló termékeket, részesei lehetnek tanácsadásoknak és sminkbemutatóknak.
A gálán egy luxus welness csomagot is kisorsolnak
A rendezvényen bárki részt vehet, aki legalább 500 dirhem értékben vásárol a szépségápolási termékeket a Dubai Mallban a kilenc napos periódus alatt. Minden erre jogosult vásárló kap egy úgynevezett "útlevelet", melyet minden belépéskor lepecsételnek. A pecsétek értékesek, ugyanis az esemény záró gáláján egy valakit kisorsolnak, aki egy luxus wellness ajándékcsomagot tudhat magáénak.
A Dermalogica a világ egyik legismertebb szépségápolási márkája
A Beauty Gateway rendezvényen olyan vezető márkák vesznek részt többek között, mint a Lancaster, Faces, Tonic Juice, Nail Spa, Dermalogica, KMS, Pixi, Dr. Nutrition Centre, Fruits&Passion, Feet First, Yas PArfumes, Debenhams, Face Stockholm, Korres, Missha &Revlon.
Rövid kirándulás a Dubai Mallban, ahol egy egyedülálló akvárium is helyet kapott
Dubai Mallnak sikerült a város leglátogatottabb divatközpontjává válnia, ráadásul ez a világ legnagyobb bevásárlóközpontja, mely több mint 1,000 üzletet foglal magában.
FS - MCOnet