2021. 04. 30. - 10:40

Edzőterem helyett – Otthoni eszközök, amelyek hasznosak lehetnek

Edzőterem helyett – Otthoni eszközök, amelyek hasznosak lehetnek

Ha a hagyományos edzéshez jelenleg nem is férünk hozzá, hasonló gyakorlatokat végezhetünk el néhány egyszerű, otthon is megtalálható tárggyal!

Az edzőtermek hangulata természetesen teljesen más, ám ha nem is juthatunk el szokott helyünkre, otthon mindig lesz mivel edzeni. Nem hisszük?
 
Lássuk, mi mindent használhatunk fel egyszerűen ehhez.
 
1.Dobozos tejek: a sima vagy növényi tej nemcsak fogyasztva jó! Főleg, ha többet veszünk egyszerre kartonba csomagolva, kiválóan használhatjuk súlyként a testmozgáshoz – egy ilyen karton ugyanis kb. 910 gramm.
 
A kisebb kartonok ideálisak a nyomó gyakorlatokhoz, dinamikus mozgásokhoz, melyek megdolgoztatják a lábakat, a törzset, karokat és a vállakat is.
 
Vizes palackokkal kiváló edzést vihetünk véghez
Vizes palackokkal kiváló edzést vihetünk véghez
 
2.Rizses zacskók: valószínűleg sosem használtuk még ilyen módon a nem főtt rizst. Ragadjuk meg a két rizses zacskót, miközben kitöréseket végzünk. A combokat, a térdeket, a vádlit is erősíteni fogjuk.
 
3.Lisztes pakolások: előszöris tegyük őket biztonsági okokból egy zacskóba, nehogy a liszt kiszóródjon.
 
Ezekkel kiválóan végezhetünk guggolásokat kettő használatával is, de ha csak egyet tartunk közben előre, az is jó. Ez az edzés segít a hát alsó felének erősítésében, de a csípőt és a lábakat is erősíti. A lisztes pakolás használata lehetővé teszi az izomerő további növelését.
 
4.Vizes palackok: mindegy, hogy víz vagy más folyadék, a lényeg, hogy literes palack legyen, vagy körülbelül 3-4 kilót nyomjon. A hajlítós gyakorlatokkal a hátra, a farizomra és a lábra összpontosítunk - de stabilizálja a testet is.
 
László Adrienn

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.