2025. 09. 22. - 10:56

Így változik a rendelés élménye a generatív mesterséges intelligencia miatt

Így változik a rendelés élménye a generatív mesterséges intelligencia miatt

A Presto és az ElevenLabs együttműködése új szintre emeli a gyorséttermek ügyfélélményét, generatív mesterséges intelligenciával.

Az amerikai Presto Phoenix és a globális generatív mesterséges intelligencia hanglabor, az ElevenLabs most olyan szövetséget kötött, amely a gyorséttermek világát alapjaiban formálhatja át.
 
A Verdict Foodservice részletes beszámolója szerint a cél az, hogy a drive-thru élményt emberközeli, valósághű mesterséges intelligencia hangokkal tegyék gördülékenyebbé. Az így megvalósított technológia egyszerre ígér kényelmet a fogyasztóknak és hatékonyabb működést az étterem láncoknak.
 
A Presto társalapítója, Krishna Gupta kiemelte, hogy az ElevenLabs képes több mint harminc nyelven természetes hangzású beszédet generálni, ami valóban „mágikus élményt” ad a rendelőknek. Ez a generatív mesterséges intelligencia nemcsak gyorsabban dolgozik, hanem képes érzelmi árnyalatokat is visszaadni, mintha valódi ember állna a headset túloldalán. A cégek szerint ez a technológia nem csupán praktikum, hanem érzelmi kapcsolatépítés is.
 
 
gmi_rendeles_elmenye_torzs
Drive-thru 2.0: a generatív mesterséges intelligencia leveszi a terhet a dolgozókról
 
Mati Staniszewski, az ElevenLabs vezérigazgatója úgy fogalmazott, hogy a hang az ember legtermészetesebb interfésze és most először adatik meg, hogy a generatív mesterséges intelligencia ezen a téren is valós alternatívát kínáljon. A Presto és ElevenLabs közös innovációja így nemcsak a gyorséttermek jövőjét formálja, hanem az egész vendéglátóipar működését új szintre emelheti.
 
A Presto stratégiája egyértelmű: az „end-to-end” automatizáció felé haladnak. Egyébként a vállalat nemrégiben bővítette együttműködését a Galardi Grouppal és új telefonos rendelési üzletágat is indított.
 
Ez jól mutatja, hogy a generatív mesterséges intelligencia többé nem kísérlet, hanem a vendéglátás jövőjének alapja. Egy korszakváltás közepén vagyunk, ahol a technológia egyszerre szolgálja a hatékonyságot és a fogyasztói élményt.
 
 
CS.SZ.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.