2017. 03. 20. - 16:53

Kun Miklós: elsősorban a családosokat szólítjuk meg

Kun Miklós: elsősorban a családosokat szólítjuk meg

Kun Miklós, a Gyulai Várfürdő ügyvezető igazgatója az idei célokról, tervekről beszélt. Elmondta, hogy több kampány is indul, emellett előkészítik a versenyuszoda és a Pető Intézet megvalósítását is.

Kun Miklós elmondta, hogy az idén előkészítik a versenyuszoda megépítését, a cél, hogy a város méretéhez méltó uszodást hozzanak létre, emellett a gyulai Pető Intézet kialakítása is terítéken van, amely jelenleg szintén a tervezési szakaszban áll. "A Pető Intézet első regionális központját Gyulán kívánja létrehozni és ezen belül is a várfürdőben" - tette hozzá.

 

Kiemelt cél, hogy a gyulaiak többször látogassák a Várfürdőt

 

A beruházások mellett több marketing kampány is elindítanak 2017-ben: kiemelkedő cél, hogy fokozzák a gyulaiak jelenlétét a Várfürdőben. "Érdekes statisztika, hogy bár itt van a fürdő, a gyulaiak még se használják, a vendégek 95 százaléka vidéki". A marketing kampány további alanya Temes és környéke, a cél, hogy a román határon túl is megismerjék a Várfürdőt, ezenkívül országos kampányt is terveznek, elsődlegesen a családokat szólítják majd meg a várossal. Tovább kívánják erősíteni a családi programokat is a rendezvényeiken, elsősorban a gyermekeknek szeretnének kedvezni.

 

/T.D.

 

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.