2021. 07. 15. - 10:50

Jessica Biel wellness márkával állt elő

Jessica Biel wellness márkával állt elő

Vadonatúj egészség- és wellnessmárkát dobott piacra a szép színésznő, családok számára. Jessica Biel-t az motiválta, hogy maga sem talált igazán megfelelő termékeket anyaként a fiainak.

Pályájától eltérően, ezúttal nem új filmmel, hanem egészség- és wellnessmárkával rukkolt elő Jessica Biel. A sikeres színésznő összefogott Greg Willsey és Jeremy Adams vállalkozókkal, hogy létrehozza Kinderfarms nevű márkáját. jessicabiel_kinderfarms_1
 
A 39 esztendős Jessica fejében - akinek két fia van férjével, Justin Timberlake-el, a most 6 éves Silas és a 11 hónapos Phineas – azután fogant meg az ötlet, hogy ő maga is nehezen tudott választani a boltok kínálatából, amikor fogzó kisgyermekeinek keresett megfelelő termékeket.
 
A People magazinnak azt mondta: elkezdte elolvasni azok címkéjét és rájött, hogy anyaként nem felelnek meg az elvárásainak.
 
„Társaimmal azt mondtuk magunknak: tudunk mi ennél jobbat is. Olyan ez, mint amikor van egy információd és elkezdesz különféle összetevők után kutakodni, majd rádöbbensz: én ezt nem kenném a testemre. Miért adjam akkor a gyerekeimnek?” – tette fel a kérdést Jessica Biel.
 
A színésznő elmondta, olyan családok számára kínál termékeivel lehetőséget, akiknek más az értékrendje, s mást szeretnének biztosítani a gyermekeik számára.
 
Hangsúlyozta, hogy a márka piacra dobásának legfontosabb szempontja az volt: olyan termékeket szeretne létrehozni, melyek mögé „anyaként, nőként és feleségként” is nyugodtan odaállhat.
 
Fotó: Instagram
 
L.A.

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.