2020. 10. 01. - 11:40
Khloe Kardashian kozmetikai kampány arca lett
![Khloe Kardashian kozmetikai kampány arca lett](/upload/2020/Oktober/khloe_kardashian_smink.jpg)
Az Ipsy kozmetikai cég Khloé Kardashiant nevezte meg új követeként. A csinos valóságshow-sztár és vállalkozó egyéves szerződést írt alá a vállalattal.
Khloé Kardashian képviseli egy éven át az Ipsy kozmetikai céget, mint a vállalat kampányarca. A valóságshow-sztárból lett vállalkozó hölgy megegyezett a szépségmárkával, amely magába foglalja az Instagram-oldalához kapcsolódó közösségi média kampányokat is.![khloe_kardashian_smink_1](https://www.nice.hu/upload/2020/Oktober/khloe_kardashian_smink_1.jpg)
![khloe_kardashian_smink_1](https://www.nice.hu/upload/2020/Oktober/khloe_kardashian_smink_1.jpg)
„Khloé Kardashian egy inspiráló, dolgozó édesanya és vállalkozó, aki tökéletesen megtestesíti az önkifejezést, nagyon is valódi és kézzelfogható módon. Igazi stíluskaméleon, aki merészen közelíti meg a szépséget, emellett játékos, felfedező és kísérletező” – fejtette ki választásukkal kapcsolatban
Jenna Habayeb, az IPSY márkavezérigazgatója.
Úgy hírlik, arra számítanak: Khloé Kardashian a márka fő fogyasztói csoportját vonzza majd, amely elsősorban az Y-generáció tagjaiból áll. S bár ők alkotják az Ipsy legnagyobb vevőcsapatát, a cég nemrégiben a Z-generáció felé is elmozdult már olyan TikTok-sztárok bevonásával, mint például Addison Rae.
„Igen nagy fogyasztói hálózatunk van, több mint 25 millió emberrel. Szeretnénk meggyőződni arról, hogy minden korosztályt elérhetünk” – tette hozzá a vezérigazgatónő.
Fotó: Instagram
L.A.