2020. 10. 01. - 11:40
Khloe Kardashian kozmetikai kampány arca lett

Az Ipsy kozmetikai cég Khloé Kardashiant nevezte meg új követeként. A csinos valóságshow-sztár és vállalkozó egyéves szerződést írt alá a vállalattal.
Khloé Kardashian képviseli egy éven át az Ipsy kozmetikai céget, mint a vállalat kampányarca. A valóságshow-sztárból lett vállalkozó hölgy megegyezett a szépségmárkával, amely magába foglalja az Instagram-oldalához kapcsolódó közösségi média kampányokat is.

„Khloé Kardashian egy inspiráló, dolgozó édesanya és vállalkozó, aki tökéletesen megtestesíti az önkifejezést, nagyon is valódi és kézzelfogható módon. Igazi stíluskaméleon, aki merészen közelíti meg a szépséget, emellett játékos, felfedező és kísérletező” – fejtette ki választásukkal kapcsolatban
Jenna Habayeb, az IPSY márkavezérigazgatója.
Úgy hírlik, arra számítanak: Khloé Kardashian a márka fő fogyasztói csoportját vonzza majd, amely elsősorban az Y-generáció tagjaiból áll. S bár ők alkotják az Ipsy legnagyobb vevőcsapatát, a cég nemrégiben a Z-generáció felé is elmozdult már olyan TikTok-sztárok bevonásával, mint például Addison Rae.
„Igen nagy fogyasztói hálózatunk van, több mint 25 millió emberrel. Szeretnénk meggyőződni arról, hogy minden korosztályt elérhetünk” – tette hozzá a vezérigazgatónő.
Fotó: Instagram
L.A.