2018. 05. 10. - 10:45

Lady Gaga saját kozmetikai márkát dob piacra

Lady Gaga saját kozmetikai márkát dob piacra

Kim Kardashian West, Kylie Jenner vagy Gwen Stefani után most az amerikai popsztár, Lady Gaga is saját kozmetikai márkával jelentkezne, Haus Beauty néven.

Saját kozmetikai márkát tervez Lady Gaga. Az eredetileg Stefani Germanottának keresztelt, sikeres énekesnő a hírek szerint éppen a védjegyet intézi a Haus Beauty számára.
 
Az új márkát Lady Gaga saját cégén, az Ate My Heart Inc.-n keresztül valósítja meg.
 
Lady Gaga kozmetikai márkája hamarosan piacra kerül
Lady Gaga kozmetikai márkája hamarosan piacra kerül
 
A kozmetikai márkában szépség termékek széles választéka lesz majd megtalálható, beleértve az alapozókat, szemkihúzókat és festékeket, szájrúzsokat, de a sztár tervei szerint a népszerű arclemosó tejekből is lesz kínálat.
 
A The Blast értesülései szerint úgy tűnik, Lady Gaga több módon is belekóstol az üzleti életbe, ugyanis a kozmetikai márka mellett a közelmúltban egy bor-készletet is tervezett, amelyet a családja olasz étterme inspirált.
 
 
Stefani Germanotta, aki New York-ban született, mindig képes volt meglepni a nagyközönséget meghökkentő ruházatával. Mint mondta, öltözködése általában a hangulatát tükrözi. 2015-ben azt állította, hogy bár a személyisége nem változott sokat, mostanra jóval tudatosabban igyekszik elérni céljait.
 
A 32 esztendős Lady Gaga minden jel szerint jól halad.
 
B.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.