2019. 11. 14. - 11:35

Nem kell szégyellni a hónaljat

Nem kell szégyellni a hónaljat

Az „ideálistól” eltérő hónaljakat propagálja az egyik legismertebb kozmetikai márka. Olyan hölgyekkel készített kampányt, akik nyíltan megmutatták a gyakran becsmérelt szőrszálakat.

A szőrszál nem ijesztő – hirdeti a Dove márka, amely kampányt indított az ellen, hogy az emberek becsméreljék a szőrös női hónaljakat.
 
Az Unilever által birtokolt kozmetikai márka ünnepli azokat a hónaljakat, amelyek különböznek az „ideálistól” – számolt be a The Drum.
 
Az Ogilvy kreálta kampány 13, különböző háttérből érkező hölgyet kért fel, hogy engedjenek betekintést szőrszálaktól nem mentes hónaljukba.
 
 
„Nagyon inspiráló ennyire magabiztos női csoportot látni, akik vállalták, hogy megmutatják magukat, ráadásul ilyen jelentőségteljes módon. Ez a test egy igencsak kis része, ám tanulmányunk azt mutatja, hogy a nyomás, miszerint egy bizonyos módon kell kinéznie, hatással lehet az önbecsülésre és a magabiztosságra” - magyarázta Kath Swallow, a Dove dezodorokkal foglalkozó részlegének globális alelnöke.
 
A Dove már régóta támogatja a hölgyek önértékelését üzeneteivel, a testmérettől és formától kezdve az anyaságig. Célja ledönteni a mai szépségideált, s igyekszik megnyerni a fogyasztók szívét.
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.