2019. 05. 30. - 10:40
Zendaya a legfiatalabb Lancome-arc

Minden esztendőben felbukkannak hirdetések, amelyeket a nagy kozmetikai cégek készítenek ismert arcokkal. Ezekről általában beszélnek is az emberek – például Zendayáról és a Lancome-ról.
Időről-időre mindig érkeznek újabb kozmetikai kampányok – elég hozzá, ha felbukkan egy új kozmetikum típus. A termékekhez általában ismert hírességeket választanak a nagy márkák, akik képviselhetik őket, akik illenek a cég, illetve a termék stílusához.

S minden évben vannak szépségkampányok, amelyekről a legtöbbet beszélnek az emberek – és a márkák képviselői.
A Lancome például a közelmúltban Zendayát választotta luxus bőrápoló márkája nagykövetévé, aki a maga 22 évével az eddigi legfiatalabb a cég nagykövetei sorában.
A csinos, ifjú színésznő kiválasztása kapcsán Françoise Lehmann, a Lancôme nemzetközi igazgatója azt mondta: „Zendaya fiatalos és egyedülálló megközelítés ahhoz a szépséghez, amely tökéletesen kiegészíti Lancôme jövőképét és kreativitását.”
Az énekesnőként és színésznőként is remekül helytálló Zendaya, aki nemrég Hugh Jackman oldalán volt látható a Legnagyobb showman című alkotásban, a Lancome kampányában való részvételével olyan nagy nevekhez csatlakozott, mint Julia Roberts vagy Lupita Nyong'o – ezzel is fenntartva a szépségipar nagyágyújának inkluzivitását.
Fotó: Instagram
L.A.