2011. 10. 21. - 03:02

A lakberendezés felé nyit a Tesco

A lakberendezés felé nyit a Tesco
Lakberendezési termékekkel bővül az eddig leginkább ruházati árukat felvonultató F&F kínálata. A divatmárka egyetlen hazai forgalmazója a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt., a hipermarketlánc így várhatóan új konkurensként fog jelentkezni a lakberendezési piac eddigi szereplői mellett.
Az F&F HOME márka bevezetésével a Tesco kínálatában olyan új termékek jelennek meg, mint például párnák, ágyneműk, képkeretek, valamint fürdőszoba- és konyhafelszerelés. A brit tulajdonú vállalat a lakberendezési piacban rejlő lehetőségeket szeretné kihasználni a lépésével, viszont az eddig vezető áruházláncokkal, mint a KIKA vagy az IKEA pillanatnyilag nem kívánja felvenni a versenyt. Utóbbiak ugyanis jóval bővebb választékot és speciálisabb termékcsoportokat képesek nyújtani a vevőknek, a Tesco pedig egyelőre is nem tervezi, hogy például bútorokat is szerepeltessen a kínálatában.

lakb2.jpg

Hamarosan kaphatóak lesznek az F&F HOME termékei

A felmérések szerint Európában egyre növekszik a lakberendezési termékek iránti kereslet, a szórakozás és az utazás után az emberek ezekre költenek a legtöbbet. A Tesco nyilván ezen adatok tudatában döntött az F&F HOME bevezetése mellett, mely rövid időn belül nagy népszerűséget is kivívhat magának, tekintve, hogy a hipermarketlánc áruházai országszerte megtalálhatóak.

-W-

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.