2018. 05. 10. - 13:48
Érzelmet kap a Huawei digitális asszisztense

A Huawei elsőként akarja kifejleszteni az érzelmekkel bíró digitális asszisztens. A cél, hogy érzelmi kötődés alakuljon ki, és a felhasználónak személyesebbé váljon az ügyinétézés.
A jelenlegi digitális asszisztensek szakszerűen és gyorsan végzik el az írásbeli tanácsadást, ám a Huawei célja, hogy a jövőben minél tovább beszélgessen a szoftver az ügyféllel. Felix Zhang, a Huawei szoftverfejlesztéséért felelős alelnöke szerint abban hisznek, hogy a jövőben minden felhasználó elvárja majd az érzelem nyilvánítást, még egy szoftvertől is.

A Huawei prioritása, hogy tovább fejlessze a digitális asszisztensét
A kínai információs és kommunikációs technológiai vállalat prioritása, hogy tovább fejlessze a digitális asszisztenst, annak érdekében, hogy minél többet segíthessen az ügyfeleknek. Ennek első lépése, hogy a digitális asszisztensnek magas legyen az IQ-a, ezt követi az érzelmi intelligencia. Több kutatás is zajlott már ebben a témában, és mindegyik ugyanarra jutott: ha egy program érzékeli az ember hangulatát, és megfelelően tud rá reagálni, akkor személyre szabottá válik az ügyintézés.
Takács Dalma