2025. 12. 08. - 08:20

Mesterséges intelligencia segít túllépni az unalmas randi-csevegésen

Mesterséges intelligencia segít túllépni az unalmas randi-csevegésen

A Hinge új mesterséges intelligencia funkciója randevúzóknak segít abban, hogy túllépjenek a kezdeti, unalmas csevegésen.

Randevúzást segít a mesterséges intelligencia a Hinge társkereső platformon.
 
Az oldalon számos felhasználót zavarnak azok a potenciális partnerek, akik egyszerűen csak lájkolják a profiljukat, de soha nem veszik a fáradságot, hogy beszélgetést kezdeményezzenek.
 
Ez gyakran vezet ehhez kínos csendhez, ami egyetlen személyre nehezedik, aki megtenné az első lépést. Ahelyett, hogy valami érdekeset találnának ki, sokan csak visszatérnek szokásos dolgokhoz, vagy ragaszkodnak az unalmas csevegéshez, például megkérdezik: „Hogy vagy?”  Olvasd el: Robotklónjainkat is küldhetnénk randira a jövőben
 
Mesterséges intelligencia segít túllépni az unalmas randi-csevegésen
Mesterséges intelligencia segít túllépni az unalmas randi-csevegésen
 
A probléma megoldására állt elő a Hinge a „Convo Starters” nevű, mesterséges intelligencia által működtetett funkcióval, amely személyre szabott tippeket ad a beszélgetések kezdeményezéséhez.
 
A funkció célja, hogy inspirálja a randevúzókat és növelje az önbizalmukat az első üzenetek küldésekor.
 
Személyre szabott tippeket ad a mesterséges intelligencia
 
Amikor a felhasználók lájkolnak egy profilt, mostantól minden fotó és üzenet alatt három személyre szabott tippet találnak.
 
A mesterséges intelligencia kiértékeli a felhasználó profilját, majd az egyes fotók vagy üzenetek alapján ajánlásokat generál. Például, ha egy potenciális partner sakkozik, a Hinge azt javasolhatja, hogy a társasjátékok témájában kezdjünk beszélgetést.
 
A Convo Starters-t a felhasználói visszajelzésekre reagálva fejlesztették ki.
 
A cég kutatása szerint a Hinge randevúzók 72 százaléka hajlamosabb megfontolni valakit, ha a lájkot üzenet kíséri. A Hinge adatai azt mutatják, hogy azok, akik kommentet is fűznek a lájkjukhoz, kétszer nagyobb valószínűséggel szerveznek aztán randevút.
 
Az új megoldás a mesterséges intelligencia-vezérelt Prompt Feedback funkció bevezetését követi, amely felméri a felhasználói kérdéseket és személyre szabott tanácsokat kínál a fejlesztésük érdekében – azzal, hogy arra ösztönzi a felhasználókat: fejtsék ki és osszák meg életük érdekes részleteit.
 
Mivel azonban a Hinge mesterséges intelligencia funkciókat épít be az alkalmazásába, sok felhasználó – főként a Z generáció -, kényelmetlenül érzi magát attól a gondolattól, hogy a mesterséges intelligenciát használja online randevúzási élményei során.
 
Egy Bloomberg Intelligence felmérés szerint a Z generáció az idősebbeknél kényelmetlenebbül érzi magát a mesterséges intelligencia használatával kapcsolatban olyan feladatoknál, mint a profilkérések írása és a válaszadás az üzenetekre.
 
A Hinge anyavállalata, a Match Group egyébként nagyjából 20-30 millió dollárt fordít mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztésekre.
 
 
B.A.

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.