2025. 08. 01. - 08:20

Rengeteget segít kiskereskedőknek az ügynöki mesterséges intelligencia alapú vásárlási eszköz

Rengeteget segít kiskereskedőknek az ügynöki mesterséges intelligencia alapú vásárlási eszköz

Ügynöki mesterséges intelligencia-alapú vásárlási eszközt fejlesztett ki egy cég, amely segít a márkáknak megjeleníteni termékeiket olyan beszélgetési platformokon, amilyen például a ChatGPT.

Ügynöki mesterséges intelligenciát hasznákó eszközt fejlesztett ki egy cég, melynek célja segíteni a márkáknak, hogy termékeik megjelenhessenek a beszélgetési platformokon – ilyen a ChatGPT is.
 
A Cimulate válllalatot egy korábbi Nike vezető és egy MIT professzor indította el, s találmányával nagymértékben hozzájárul, hogy a kiskereskedők versenyezhessenek az e-kereskedelmi óriásokkal – azzal, hogy hozzáférést biztosít számukra a legmodernebb mesterséges intelligencia és szintetikus adateszközökhöz.
 
Az új vezérigazgatók, John Andrews és Vivek Farias szerint a platformot kifejezetten arra tervezték, hogy segítsen áttérni az „emberiről az ügynöki vásárlási élményre”, s ez az első mesterséges intelligencia alapú platform, amelyet ügynöki kereskedelemre alkottak meg.
 
Termékajánlások generálásában segít a mesterséges intelligencia-eszköz
 
A cég zászlóshajó terméke a CommerceGPT – amely hozzájárul ahhoz, hogy a márkák termékeiket megjelenítsék olyan beszélgetési platformokon, mint a ChatGPT, a Perplexity és a Claude.
 
A startup az úgynevezett „szimuláción keresztüli lepárlás” módszerét alkalmazza, amely internetes szintű viselkedés alapján modellezett szintetikus tranzakciós adatokat generál. Olvasd el: Ügynökök vették át az irányítást egyes cégeknél
 
Rengeteget segít kiskereskedőknek az új mesterséges intelligencia alapú vásárlási eszköz
Rengeteget segít kiskereskedőknek az új mesterséges intelligencia alapú vásárlási eszköz
 
A kiskereskedő saját katalógusával párosítva ezek az adatok segítenek a vállalatoknak a termékajánlások generálásában, s megoldja, hogy megjelenjenek a chatbot keresőmotorokban és csökkentsék a mesterséges intelligencia hozzáférési korlátait a kiskereskedelemben.
 
„A kiskereskedők adathátránytól szenvednek. Csupán a saját adataikon alapuló mesterséges intelligenciát használhatják, amely nagyságrendekkel kisebb, mint a kiskereskedelmi óriások, az Amazon és a Walmart. Amit létrehoztunk, az lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy áthidalják ezt az adathiányt és hozzáférjenek az interneten található összes adathoz” – jelezte Farias.
 
Mint mondta, a szintetikus adatok építésére és azoknak az ügyfeleik saját adataival való kombinálására irányuló megközelítés kiküszöböli az adathátrányt.
 
A bevezetéssel együtt érkezik a Cimulate MCP Server is: valós idejű koordinációs motor, amely ügynökalapú kereskedelemhez igazított interfészeket és válaszokat épít.
 
Ez segíthet a kiskereskedőknek abban, hogy saját ügynököket állítsanak elő, amelyek tudják, hogyan kell kommunikálni a motor chatbotjaival.
 
„Így néz ki a kereskedelem, amikor a mesterséges intelligencia a vásárlóért dolgozik. A CommerceGPT segítségével a márkák végre ott találkozhatnak az ügynökökkel és emberi partnereikkel, ahol a felfedezés elkezdődik: a beszélgetésben” jegyezte meg Andrews.
 
A bevezetésre 7 hónappal azután került sor, hogy a vállalat 28 millió dollárral zárta le A sorozatú finanszírozási körét - olyan befektetők részéről, mint például a Spark Capital.
 
 
B.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.