2018. 08. 22. - 19:56

A Google mesterséges intelligenciát visz a contact centerekbe

A Google mesterséges intelligenciát visz a contact centerekbe
A Google már a call és contact centerek világában is megvetette a lábát, sőt, egyre fejlettebb mesterséges intelligencia alapú technológiákat szállít az iparág számára.

A contact centerekben hasznosítható, mesterséges intelligencián alapuló új AutoML (automatizált gépi tanulás) funkciók egyike az AutoML Natural Language, ami segít felismerni az egyes domainekre vonatkozó egyéni szövegkategóriákat. A másik az AutoML Translation, amelybe saját fordításpárokat tölthet a felhasználó, ezzel pedig egy egyéni fordítási modell építhető fel.

Fejlődött a Cloud Vision API rendszerük is, ami immár felismeri a kézírást, PDF és TIFF fájlokat is tud kezelni, valamint meg tudja mondani, hogy egy objektum hol helyezkedik el a képen. A szöveg-beszéd átalakító rendszer (Text-to-Speech) már több nyelvet is támogat, sőt, azt is képes automatikusan felismerni, ha egy megbeszélésen vagy konferenciahívásban több különböző nyelvet beszélnek, és a feldolgozást ennek megfelelően végzi el.


A Google mesterséges intelligencia fejlesztései már a contact centerekbe is eljutottak


De a Google nem csak támogatást nyújt, hanem saját rendszert is fejlesztett, amelyet Contact Center AI-nek nevezett el. Ez többek között arra is képes, hogy egy telefonhívás érkezésekor a hívó felet egy virtuális operátor üdvözli, valamint megválaszolja a kérdéseit és problémáit emberi beavatkozás nélkül. Bár ez a megoldás a Google Duplex-hez hasonló, a Google szerint mindkettőnek más technológiája és céljai vannak.

A Google már meg is kezdte az együttműködést a nagyobb contact center cégekkel, melyek a mesterséges intelligenciára nyitottak. Ilyen például a Cisco, a Five9, a Genesys vagy a Mitel, amelyek tehát hamarosan már felhő alapú mesterséges intelligencia funkciókat alkalmazhatnak.

-W-

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.