2011. 03. 23. - 06:00
Japánért jótékonykodnak a sztárok!
Rihanna, Lady Gaga és Justin Bieber valamint számos sztár is részt vesz a Japán jótékonysági album elkészítésében. A válogatás lemez eladásaiból befolyt összeget a nemrég Japánt megrázó földrengés és szökőár helyreállítására fordítják majd.
Rihanna, Lady Gaga és Justin Bieber valamint számos sztár is részt vesz a Japán jótékonysági album elkészítésében. A válogatás lemez eladásaiból befolyt összeget a nemrég Japánt megrázó földrengés és szökőár helyreállítására fordítják majd.
A világ legnagyobb zeneműkiadójának az a szándéka, hogy a hét végére már kapható legyen a lemez annak ellenére, hogy az előadói gárda még formálódik. A bevételeket a Japán Vöröskereszt kapja majd - közölte a kiadó szóvivője.
Lady Gaga, Justin Bieber, Nicki Minaj, Rihanna, a U2 és Bon Jovi az első olyan művészek, akik igent mondtak a felkérésre, az album bevételeit a Japán Vöröskeresztnek adományozzák.
"Csak digitális változatban készítjük el, mert így gyorsan és világszerte piacra tudjuk dobni. A terv az, hogy a hét második felében már kapható legyen" - hangoztatta az illetékes.
Az album sikere attól függ, hogy minél több olyan nagy előadót találjanak, akik hajlandók lemondani a dalok szerzői jogából származó bevételekről.
Lady Gaga karpereceket is értékesít, hogy segítsen: Az énekesnő honlapján kezdte árulni a csuklópántot, amelynek bevételét a természeti katasztrófa áldozatainak megsegítésére fordítják.
Az oldalon a következő szöveg csábítja a Lady Gaga-rajongókat: „Terveztem egy imakarkötőt Japánért. Vegyétek/adakozzatok, minden hozzájárulás az áldozatok megsegítését fogja szolgálni. Hajrá Szörnyecskék!” Az énekesnő akciója olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy néhány nap alatt közel ötvenmillió dollár értékben adtak el belőle. Igaz, ehhez az is kellett, hogy a popsztár saját honlapja mellett felhasználja twitteres és facebookos rajongótáborát is.
A világ legnagyobb zeneműkiadójának az a szándéka, hogy a hét végére már kapható legyen a lemez annak ellenére, hogy az előadói gárda még formálódik. A bevételeket a Japán Vöröskereszt kapja majd - közölte a kiadó szóvivője.
Lady Gaga, Justin Bieber, Nicki Minaj, Rihanna, a U2 és Bon Jovi az első olyan művészek, akik igent mondtak a felkérésre, az album bevételeit a Japán Vöröskeresztnek adományozzák.
"Csak digitális változatban készítjük el, mert így gyorsan és világszerte piacra tudjuk dobni. A terv az, hogy a hét második felében már kapható legyen" - hangoztatta az illetékes.
Az album sikere attól függ, hogy minél több olyan nagy előadót találjanak, akik hajlandók lemondani a dalok szerzői jogából származó bevételekről.
Lady Gaga karpereceket is értékesít, hogy segítsen: Az énekesnő honlapján kezdte árulni a csuklópántot, amelynek bevételét a természeti katasztrófa áldozatainak megsegítésére fordítják.
Az oldalon a következő szöveg csábítja a Lady Gaga-rajongókat: „Terveztem egy imakarkötőt Japánért. Vegyétek/adakozzatok, minden hozzájárulás az áldozatok megsegítését fogja szolgálni. Hajrá Szörnyecskék!” Az énekesnő akciója olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy néhány nap alatt közel ötvenmillió dollár értékben adtak el belőle. Igaz, ehhez az is kellett, hogy a popsztár saját honlapja mellett felhasználja twitteres és facebookos rajongótáborát is.
Memo