2018. 03. 18. - 17:44

Fontos a sport a terhesség alatt

Fontos a sport a terhesség alatt
Mindenki számára elengedhetetlen a rendszeres testmozgás, ez alól pedig az állapotos nők sem kivételek. Szakemberek nem győzik felhívni a figyelmet arra, hogy mekkora szerepet játszik a sport. 

 

Információk szerint még azoknak a várandós nőknek is javasolt valamilyen mozgásforma, akik a terhesség előtt nem igazán sportoltak. Ez azért is jó, mert nagy hatással van az egészségre, a közérzetre és persze a kisbabára is. 
 
A Naval Medical Center tanulmányai szerint a mozgás erősíti és javítja a mozgásszervrendszert, de segít a pszichés jólléten is. Ráadásul sok nő szenved a terhesség kellemetlen tüneteitől, amelyet könnyebb elviselni a sport által.
 
Fontos a sport a terhesség alatt
Fontos a sport a terhesség alatt
 
 Az aerobik, a jóga vagy az úszás rendkívül jó, hiszen csökkentik a magas vérnyomást és az ízületi fájdalmat, de persze javítják a hangulatot is. Természetesen nem szabad túlzottan megerőltetnie magát egyik kismamának sem. A center kutatói arra hívják fel a figyelmet, hogy a rendszeres mozgást a szülés után is célszerű folytatni. A kilenc hónap alatt pedig még inkább egészségtudatos életet kell élni. A sport mindamellett, hogy pozitívan hat a szervezetre, segít abban is, hogy ne szaladjon fel annyi plusz kiló a terhesség során. 
 
 
N.O.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.