2010. 01. 12. - 18:41
A válságban is haladni, fejleszteni kell - interjú Czeglédi Gyulával, a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. vezérigazgatójával

Magyarország piacvezető fürdőkomplexumának, a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. vezérigazgatóját Czeglédi Gyulát kérdeztük a cég elmúlt évi teljesítményéről, és jövőbeli terveikről.
- Ahogy évértékelőjében Ön is említette, a Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. azon kevesek közé tartozik, amely a 2009-es évben is növelni tudta vendégforgalmát és árbevételeit. Mi a titkuk?
- A 2009-es év sikere mögött a folyamatos törekvés a legjobb minőségre, a több, mint 8 évtizedes tradíció és a fokozott marketing aktivitás állnak. Fontos szerepet játszott az is, hogy 2009-ben az előző évhez képest nem emeltük árainkat, sőt az Áfa emelést sem érvényesítettük jegyárainkban. Ezáltal a Hungarospa, Európa legnagyobb fürdőkomplexuma kifejezetten jó ár-érték arányú szolgáltatásokat nyújtott, melynek köszönhetően a tavalyi évben Hajdúszoboszló piaci pozíciója tovább erősödött.
- Milyen elismerések érték a céget 2009-ben?
- 2009-ben a turisztikai szakma több díjjal is elismerte munkánkat. Az Észak-alföldi Reigonális Idegenforgalmi Bizottság "Az Alföld turizmusáért" díjat adományozta a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt.-nek. Emelett személyes elismerésben is részesültem, hisz a Turizmus Világnapja alkalmából "Pro Turismo" díjat vehettem át a turizmus irányításában végzett kiemelkedő tevékenységemért. Ezek az elismerések természetesen cégünk valamennyi dolgozóját megilletik.
- Régóta hallani, hogy a 2010-es év a vállalkozások és a turizmus számára is "fekete év" lesz, a szakág résztvevői mind pesszimisták a jövőt illetően. Ön mit vár ettől az évtől? Tudják tartani az idei szintet ?
- Tudjuk, hogy nehéz évre számíthatunk, ezért olyan biztonságos üzleti tervet készítünk, amely biztosítja a cég stabilitását. A válsággal szemben kell haladni, fejleszteni kell, új, vonzó kínálatotot nyújtani. Ezt a célt szolgálja az új Aqua-Palace fedett élményfürdő márciusi megnyitása, amely új esélyt ad a vendégforgalom növelésére.A beruházás minden generáció számára vonzó szolgáltatásokat nyújt majd az egész pici babáktól az idősekig.
Télen is lehetett fürdeni
- Milyen elismerések érték a céget 2009-ben?
- 2009-ben a turisztikai szakma több díjjal is elismerte munkánkat. Az Észak-alföldi Reigonális Idegenforgalmi Bizottság "Az Alföld turizmusáért" díjat adományozta a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt.-nek. Emelett személyes elismerésben is részesültem, hisz a Turizmus Világnapja alkalmából "Pro Turismo" díjat vehettem át a turizmus irányításában végzett kiemelkedő tevékenységemért. Ezek az elismerések természetesen cégünk valamennyi dolgozóját megilletik.
Magyarország piacvezető fürdőkomplexuma
- Régóta hallani, hogy a 2010-es év a vállalkozások és a turizmus számára is "fekete év" lesz, a szakág résztvevői mind pesszimisták a jövőt illetően. Ön mit vár ettől az évtől? Tudják tartani az idei szintet ?
- Tudjuk, hogy nehéz évre számíthatunk, ezért olyan biztonságos üzleti tervet készítünk, amely biztosítja a cég stabilitását. A válsággal szemben kell haladni, fejleszteni kell, új, vonzó kínálatotot nyújtani. Ezt a célt szolgálja az új Aqua-Palace fedett élményfürdő márciusi megnyitása, amely új esélyt ad a vendégforgalom növelésére.A beruházás minden generáció számára vonzó szolgáltatásokat nyújt majd az egész pici babáktól az idősekig.
MCOnet-Kovács Tünde