24 karátos arannyal bevont mobiltelefon a Közel-Keleten

Az Axiom Telecom a régió vezető mobiltelefon kiskereskedője ma jelentette be, hogy stratégiai partenerkapcsolatba kezd a Sony Ericsson-nal, hogy a Közel-Keleten bemutassák a Mocha Gold limitált kiadású telefont. A mobil exkluzív megjelenése és a legújabb technológiák alkalmazása kielégíti mai igényeket és a térség vásárlói is kedvenc nemesfémükkel találkozhatnak.
Axiom kiskereskedelmi üzlet
"Az arany a történelem során mindvégig olyan árucikk volt, mely a ragyogást, a kifinomultságot és a luxust szimbolizálja. Az elsőrendű technológia, vagyis a sony Ericsson telekommunikációs fejlettsége találkozott a nemesfém adta előkelőséggel és létrejött a Mocha Gold luxustelefon." nyilatkozta Faisal Al Bannai, az Axiom Telecom ügyvezető igazgatója.
A Mocha Gold a 24 karátos arany árnyalatáról kapta a nevét
A korlátozott számban kiadásra kerülő eszköz külső borítását több rétegű 24 karátos arany képezi, ez kölcsönzi neki a mokka barna árnyalatot. A belső felszereltséget illetően meg kell említenünk az 5.1 megapixeles kamerát Xenon vakuval, azonnali fényképmegosztóval és vezeték nélküli nyomtatási funkcióval. A szolgáltató jelentése alapján az új Sony Ericsson Mocha Gold 1,999 dirhembe, vagyis megközelítőleg 100,000 forintba kerül.
Több mint 500 üzleti egysége van a régióban a Axiom Telecom-nak
"Az arany értékére való tekintettel került kiválasztásra a Közel-Kelet, mivel itt a nemesfém nem csupán a vagyont jellemzi, hanem a divat és a kultúra része egyaránt. Az Axiom Telecomra pedig azért esett a választás, mert a régión belül 60%-os piaci részesedése van, és több mint 500 üzlete." nyilatkozta Husni El Assi, a Sony Ericsson International közel-keleti részlegének vezérigazgatója.
Axiom reklám
Az Axiom-nak előre látónak kell lennie és biztosítania kell a vevői számára, hogy lépést tarthassanak a fejlődéssel, valamint az élen járjanak a vezeték nélküli technológiák használatában, legyen az mobiltelefon, laptop, vagy éppen Bluetooth technológia.
FS - MCOnet