2008. 09. 12. - 16:39

Márkaügynökséget kért fel a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. [Budapest fürdő – Budapest vállalat – Budapest vállalatfelújítás – Budapest márkaügynökség – Fürdő márkaügynökség – Budapest márkastratégia – Fürdő márkas

Márkaügynökséget kért fel a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. [Budapest fürdő – Budapest vállalat – Budapest vállalatfelújítás – Budapest márkaügynökség – Fürdő márkaügynökség – Budapest márkastratégia – Fürdő márkas
[Budapest fürdő - Budapest vállalat - Budapest vállalatfelújítás - Budapest márkaügynökség - Fürdő márkaügynökség - Budapest márkastratégia - Fürdő márkastratégia - Budapest fürdő arculat - Fürdő arculat - Arculattervezés Budapest] - A budapesti fürdőket, többek között a Széchenyi, a Gellért, a Rudas gyógyfürdőket, valamint a budapesti strandfürdőket működtető Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vállalat-megújítási programba kezdett. A Ferenci Tibor által irányított cég új, egységes márkájának megalkotásához a B&P Social Branding márkaügynökséget kérte fel.

Az egyedi és különleges budapesti fürdőkultúra letéteményese, a budapesti fürdőket üzemeltető fővárosi vállalat, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. a Ferenci Tibor vezérigazgató által megkezdett teljes vállalatmegújítási program részeként a cég és a fürdők egységes márkavíziójának, majd arculatának és márkastratégiájának megalkotásával a B&P Social Branding márkaügynökséget bízta meg. Feladata a márka pozíciójának, stratégiájának, víziójának kidolgozására, valamint az ezt támogató teljes arculat kidolgozására vonatkozik.

 

„A fürdőkultúra Budapest és a budapestiek egyik legértékesebb vagyona. Így is kell bánjunk vele: úgy, hogy egyszerre használjuk ki a benne rejlő üzleti potenciált ugyanakkor elérhető élményként és szolgáltatásként ismét tegyük a budapestiek mindennapi rutinjának részévé. Ez részben üzleti-üzemeltetési, részben márkakérdés. A víz adott, most a márkát vonzóvá kell tenni és ezt profikra bíztuk." - mondta el Ferenci Tibor, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei
Zrt. vezérigazgatója.

 

„Számunkra a fürdő szó márka, melyet tartalommal, élménnyel, érzelemmel megtölteni nagy feladat és érdekes kihívás. Hiszünk abban, hogy a workshopokra alapuló módszertanunkkal
sikerül a fürdőélményt, valamint a budapestiek e különleges értékét márkavízióvá és mindenki által képviselt márkastratégiává is alakítani." - mondta Braun Róbert, a B&P Social Branding stratégiai tanácsadója.

 

[Forrás: Braun & Partners Network, Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.]

 

Szóljon hozzá a fórumon!

Küldjön egy képeslapot ismerősének!

 

További Fürdő híreink: furdo.mconet.biz
Fürdő Online webcím és linkajánló:
furdolink.mconet.biz 

 


Minden ami Internet -> MCOnet International - Magyarország: www.mconet.biz; www.mconet.hu
   

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.