2025. 10. 07. - 09:30

Kis- és középvállalkozások is örülhetnek a Meta üzleti mesterséges intelligencia-eszközeinek

Kis- és középvállalkozások is örülhetnek a Meta üzleti mesterséges intelligencia-eszközeinek

Piacra dob ​​több mesterséges intelligencia-eszközt a Meta kis- és középvállalkozások számára. Kiterjesztett valóságú vásárlási élményekkel és testreszabható hirdetési lehetőségekkel is szolgál.

A Meta üzleti mesterséges intelligencia-eszközökkel rukkol elő kis- és középvállalkozások számára: kiterjesztett valóságú vásárlási élményeket és testreszabható hirdetési lehetőségeket is bemutatott, amelyeket piacra is dob.
 
Mit tudnak a mesterséges intelligencia-eszközök?
 
A Business AI például értékesítési ügynök kis- és középvállalkozásoknak: segít a mesterséges intelligencia-technológia használatában a konverziók növelése céljából, az értékesítési folyamatok és az ügyfél-interakciók automatizálásában, valamint a mesterséges intelligencia bevezetésének egyszerűsítésében a kisebb vállalatok számára.
 
Nem korlátozódik ugyanakkor a Meta alkalmazására; a vállalkozások a weboldalaikon is használhatják.
 
A Business AI mellett a közösségi médiaóriás új MI-élményeket is bevezetett. A vásárlók például hamarosan láthatják, hogyan néz ki rajtuk egy termék.
 
Egy másik, jelenleg tesztelés alatt álló funkcióval a marketingszakemberek feltölthetik saját képeiket a hirdetésekben megjelenő, személyre szabott cselekvésre ösztönzéshez. Olvasd el: Az MI többé nem luxus a KKV-piacon
 
vallalkozo_ember_1
 
A Meta előállt emellett egy Meta AI üzleti asszisztenstsel is: egy új csevegési élményről van szó a Hirdetéskezelőn és az Üzleti támogatási kezdőlapon belül.
 
A vállalat szerint az asszisztens segíthet a hirdetőknek személyre szabott, adatalapú tanácsokat kapni, vagy hatékonyan megoldani a fiókproblémákat.
 
Több lehetőségük is van a vállalkozásoknak
 
Bár a Meta Business AI és más MI-eszközök lehetőségeket kínálnak a kis- és középvállalkozások számára, nem egyedülállóak: a Microsoft például év elején szintán elindított egy értékesítési ügynököt. A Google ugyancsak kínál mesterséges intelligencia-eszközöket vállalkozások számára.
 
„Mindenki számára elérhető lesz ez a fajta megoldás, mert mindenkinek lehetősége lesz erre” – mondta Liz Miller, a Constellation Research elemzője.
 
„Rengeteg lehetőség van a marketingszakemberek számára: jobb aktivált adatokat szereznek majd, de a jobb betekintési intelligencia ezeket az interakciókat és élményeket tárolja” – tette hozzá az elmező.
 
A tapasztalatok a marketingszakemberek és a fogyasztók esetében is jobbak lesznek Meta közösségi média platformokon – így például a Facebookon és az Instagramon belül -, kihívások merülhetnek fel azonban, amikor az üzleti mesterséges intelligenciát és más MI-eszközöket a Meta környezetén kívül használnak.
 
„Egészen más beszélgetéssé válik, amikor elkezdjük átvenni ezt a személyre szabott élményt, ezt a hirdetési élményt a natív Facebook környezetből, majd elkezdjük elhelyezni az interneten és egy vállalat weboldalán. Ha megpróbáljuk ezt a Meta környezetén kívül alkalmazni, nagyon remélem, hogy a marketingszakemberek nagy kérdéseket tesznek fel, mert nem lesz olyan könnyű vagy egyszerű, mint egy weboldalon” – mondta Miller.
 
Hozzátette: ezen kérdések magukban foglalják azt is, miként jelennek meg egy üzleti weboldalon a mesterséges intelligencia által nyújtott élmények és az MI-ügynökök.
 
A vállalkozásoknak célszerű feltenniük maguknak azt a kérdést is: mit kezelnek majd prioritásként az ügyfelek számára.
 
Ezek a kérdések magukban foglalják például azt, hogy a Facebook MI-élménye elsőbbséget élvez-e majd például a Shopify MI-élményeivel és a vállalkozások által már bevezetett egyéb MI-eszközökkel szemben.
 
„Elkezdjük megkérdőjelezni, hogyan rangsoroljuk és hol szolgáljuk ki ezeket az élményeket a fogyasztók számára” – mondta Miller.
 
 
B.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.