2025. 10. 12. - 09:00

A GoDaddy megcsinálta a kkv-knak: hirdetés mesterséges intelligenciával, percek alatt

A GoDaddy megcsinálta a kkv-knak: hirdetés mesterséges intelligenciával, percek alatt

A GoDaddy új, mesterséges intelligenciával működő hirdetési platformja eddig kilenc országban indult el és már most forradalmasítja, ahogyan a kisvállalkozások online növekednek.

A GoDaddy, a világ egyik legismertebb digitális szolgáltatója, bejelentette új Airo® Digital Ads megoldásának nemzetközi terjeszkedését, amely mesterséges intelligencia segítségével képes néhány perc alatt professzionális Google-hirdetéseket létrehozni. A hírt az Africa24TV tette közzé, kiemelve, hogy az új eszköz kilenc országban válik elérhetővé, köztük Írországban, Szingapúrban és az Egyesült Arab Emírségekben. A cél egyértelmű: a mesterséges intelligencia egyszerűsítse a digitális hirdetéseket, hogy azok minden vállalkozó számára elérhetővé váljanak.
 
A rendszer lényege, hogy megszünteti a „fehér lap” problémát. A mesterséges intelligencia néhány alapadat megadásával azonnal megírja a hirdetés szövegét, kiválasztja a releváns kulcsszavakat és létrehozza a teljes Google Ads kampánystruktúrát, méghozzá percek alatt. Nincs szükség ügynökségre, marketingesre, vagy hosszadalmas beállításokra, mert az eszköz mindent automatizál, a vállalkozónak pedig csak jóvá kell hagynia az elkészült hirdetéseket.
 
 
kkv_godaddy_Torzs
Elég egy ötlet és a mesterséges intelligencia felépíti a kampányt helyetted
 
Az Africa24TV szerint a GoDaddy 2025-ös Global Entrepreneurship Survey-je világosan mutatja, miért van szükség erre a megoldásra. Pontosan azért, mert a kisvállalkozók 37%-a nem engedheti meg magának a komoly marketing befektetéseket, míg 23%-uk technológiai akadályokkal küzd. A mesterséges intelligencia most ledönti ezeket a falakat, a Digital Ads felülete intuitív, könnyen kezelhető és még a teljesen kezdő vállalkozókat is professzionális online jelenléthez segíti.
 
A GoDaddy Airo® rendszere valójában nem csak hirdetéseket készít, hanem folyamatosan tanul. Elemzi a kampányok teljesítményét, nyomon követi a kattintásokat, megjelenítéseket és költségeket és javaslatokat ad a hatékonyság javítására. A vállalkozó így azonnali, adatvezérelt döntéseket hozhat anélkül, hogy marketinges csapatot kellene fenntartania. Ez a mesterséges intelligencia nemcsak időt takarít meg, hanem versenyelőnyt is teremt.
 
A GoDaddy lépése mérföldkő a kkv-szektor digitalizációjában. A mesterséges intelligencia immár nem a technológiai óriások luxusa, hanem minden kisvállalkozó eszköze lehet, bárhol a világon. Egy korszak zárul le, ahol a reklám drága, bonyolult és időigényes volt, és egy új kezdődik, ahol elég egyetlen kattintás, hogy a mesterséges intelligencia elindítsa a növekedést.
 
 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.