2024. 06. 03. - 10:00

Így lehet igazi támasz a mesterséges intelligencia a KKV-k számára

Így lehet igazi támasz a mesterséges intelligencia a KKV-k számára

A K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző programja keretein belül tartottak rendezvényt Győrben, ahol kiderült, hogyan lehet igazi partnere a mesterséges intelligencia a KKV-knak.

A KKV-k komoly hasznát vehetik a mesterséges intelligenciának a marketing-anyagaik készítésében. A K&H Üzletet ide! címmel indított el a közelmúltban egy vállalkozásösztönző programot, annak érdekében, hogy segítséget nyújtson a hazai kis- és középvállalkozásoknak: tudatosabban tudjanak koncentrálni a vevőszerzésre, a növekedésre, vagy akár a másokkal történő együttműködésre – tudatta a piacesprofit.hu.
 
Győrben tartották meg egyik rendezvényüket, melynek fókuszában az állt, milyen trendek figyelhetők meg a vállalkozások marketing-tevékenységében – különösen a közösségi média tartalmakat illetően.
 
A KKV-k számára komoly gondot jelent például, hogy sokan - a marketing tekintetében - az elmúlt 1 esztendőben rövid, legfeljebb másfél perces videókkal hívják fel magukra a figyelmet a közösségi médiában.
 
Az ilyen tartalmak készítésében valóban nagy segítség a mesterséges intelligencia.
 
Posztok gyártásához használható, de szövegötletek és vizuális tartalmak generálására is.
 
A magyar cégek azonban igencsak le vannak maradva ezen a téren. Sokan csak alkalmanként töltenek fel közösségi oldalukra valamit – ezt az MI segítségével fokozni lehetne – írta a piacesprofit.hu.
 
Lehet igazi támasz a mesterséges intelligencia a KKV-k számára
Lehet igazi támasz a mesterséges intelligencia a KKV-k számára
 
Hogyan lehet jó támasz a mesterséges intelligencia?
 
A K&H vállalkozásösztönző programjának előadásán elhangzott, miként alkalmazható jól az MI.
 
Akkor használható megfelelően például, ha mellette megvan a vállalkozás kommunikációs stratégiája – vagyis tisztában van vel a cég, hogy kinek és miről szeretne kommunikálni.
 
A kisvállalkozások többsége a mesterséges intelligenciát már alkalmazza poszt ötlet generálásra – ez kiindulása alapnak jó lehet, nem érdemes ugyanakkor egy az egyben átmásolni a szöveget és azt megosztani. A célközönséghez úgy kell szólni, hogy azzal valóban felkeltsük az érdeklődést – írta a piacesprofit.hu.
 
Emellett az MI jól alkalmazható videós tartalom készítésénél feliratozásra, hangjavításra - ráadásul felgyorsítja a videókészítést és fokozza a felhasználói élményt, de közben nem növeli a költségeket.
 
A tartalomkészítés mellett hasznos a versenytársak figyelésére és az árak nyomonkövetésére is.
 
A győri rendezvényen elhangzott az is: igen lényeges, hogy minden mesterséges intelligencia-generált tartalmat átnézzünk és fontos ellenőrizni, hogy jól értelmezte-e a feladatot – tudatta a piacesprofit.
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.