2020. 07. 30. - 11:40
Victoria Beckham szépségmárkája kínai piacon debütál

A napokban belépett a kínai piacra a Victoria Beckham Beauty. A sikeres sztár cége megjelent az Alibaba tulajdonában lévő Tmall Global-on.
Immár hivatalosan is belépett a kínai piacra a Victoria Beckham Beauty. Az énekesnő szépségmárkája ugyanis megjelent az Alibaba vállalat tulajdonában levő Tmall Global-on.

Victoria márkája hivatalos elindítását a Viya rendszeren keresztül, livestream segítségével végezték, ez Kína egyik legbefolyásosabb és sikeresebb live streamelője.
A Victoria Beckham Beauty elárulta: hosszútávú partner-viszonyba lépett az e-kereskedelmi óriással, s olyan kiemelkedő promóciókon vesz majd részt, mint például az Egyedülálló Nap, melyet november 11-én tartanak, vagy a Királynő Napja márciusban.
Sarah Creal, a szépségmárka társalapítója és vezetője az Alibaba Csoportnak azt mondta: a cég bízik abban, hogy a márka fogékony közönséggel találkozik majd Kínában, ahogyan egyre növekszik a tudatosság a tiszta szépséggel kapcsolatban.
Hozzátette azt is, hogy a kínai piaci jelenlét minden sikeres globális márka előfeltétele.
Fotó: Instagram
L.A.