2010. 01. 13. - 05:00

Honda CR-Z – Detroiti bemutatkozás

Honda CR-Z – Detroiti bemutatkozás

Hivatalosan is bemutatkozott a Honda legújabb autója, a CR-Z. A hibrid kisautó ugyan sportos köntösben érkezik, azonban az 1,5 literes benzinmotor és a villanyos erőforrás teljesítménye csupán 122 lóerő, ami igencsak kevésnek tűnik a sportos viselkedéshez.

Az őszi koncepció után hivatalosan is bemutatkozott a Honda sportos autója, a CR-Z Detroitban. A hibrid autó igencsak megosztotta eddig a közönséget mind formájával, mind teljesítményével.

 

Honda CR-Z Detroit

 

Hivatalosan is bemutatkozik a Honda új koncepciója

 

A szériaváltozat nem lett erősebb a koncepcióhoz képest, sajnos elég gyenge szívvel tér vissza a legendás név. Annak ellenére, hogy sportautónak harangozta be a japán gyártó a CR-Z-t, csupán egy közepes teljesítményű, sportosnak kinéző autó született a koncepcióból.

 

Honda CR-Z - sportos forma egy hybridtől

 

Sportos külső, kecses forma mégis hibrid a CR-Z

 

Ugyan a forma részletekben sportosan hat, az egész autó összképe azonban egy hibrid autót mutat. Az orr kellően dinamikus, a hátsó traktus azonban a hibridekre jellemző hirtelen lecsapott és magas.A négyhengeres motor az Insight-ból érkezik, teljesítménye 122 lóerő, amely igencsak kevéske 2010-ben egy sportos autóban.

 

A vezető szemének nyugtató hatású az új CR-Z

 

 A műszerfal szín összeállítása megnyugtató a vezető szemének

 

Az utastérbe bekerült egy kapcsoló, amivel három (sport, econ és normal) állás között lehet kapcsolni. A belső tartogat némi újdonságot. űrhajó szerű a belső kialakítás, és mindenhol kellemes kék fény világít. A fekete műanyagok mellett ezüst kiegészítőkkel próbálták feldobni a belső hangulatot.

 

A Honda CR-Z belső tere

 

Az űrhajó szerű belső tér

 

Az ülések tervezésekor a mérnökök a kényelmet és a sportosságot próbálták összehangolni, aminek az eredménye egy jó oldaltartású, azonban nem kőkemény sportülés. Jó hír a CR-Z rajongóknak, hogy hatsebességes kézi váltóval is lehet majd rendelni a modellt, így egy csöppnyi remény maradt a sportos viselkedésre.

 

A csomagtér meglehetősen tágas

 

A csomagtér meglehetősen tágas a kis sportos autóhoz képest

 

Pontos megjelenésről még nem számolt be a gyártó, és arról sem, hogy Európába mikor érkezik az új modell. Várhatóan már idén a kereskedésekben állhatnak az első darabok.

 

(Forrás: A Honda hivatalos honlapja)

 

Szóljon hozzá a fórumon!

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.