2023. 09. 18. - 08:30

Lemezszerződést kapott az első mesterséges intelligencia-popsztár

Lemezszerződést kapott az első mesterséges intelligencia-popsztár

Történelmet írt a Warner Music kiadó, miután lemezszerződést kötött Noonoouri-val – az első mesterséges intelligencia-popsztárral, „akinek” erre lehetőséget adtak.

Lemezszerződést írt alá a Warner Music Noonoourival, az első mesterséges intelligencia-vezérelt, virtuális popénekessel és Instagram-influenszerrel. Olvasd el: Kiadta első kislemezét is az egyik virtuális lánybanda-tagFotó: Instagram
 
Noonoouri kizárólag digitális entitásként létezik az interneten – semmiben sem hasonlít az emberre a külsején kívül - nem öregszik, nem fárad el és aludnia sem kell.
 
Ez a metaverzum avatár a Dominoes című számmal lépett be a zenei palettára 2023 szeptember 1-jén, s már több mint 60 ezren nézték meg a YouTube-on.
 
Debütáló kislemezén a 38 éves német DJ-vel, Alle Farbennel működik együtt.
 
Noonoouri mesterséges intelligencia generálta énekhangon dalol, ami jól mutatja az MI-technológia fejlődését.
 
Hangját generatív mesterséges intelligencia segítségével hozták létre - olyan technológiával, amely a meglévő adatokat gyűjti be és valami teljesen újjá alakítja át. Olvasd el: Meglepően tehetséges a zeneszerző mesterséges intelligencia
 
A folyamat kezdetén emberi énekesekről rögzítettek felvételeket, melyeket aztán úgy módosítottak, hogy abból egy vadonatúj digitális influenszer egyedi vokális identitása jöhetett létre.
 
Noonoouri külseje pedig a 43 éves Joerg Zuber grafikus dizájnernek köszönhető, aki a legjobb márkákkal működik együtt, s már komoly elismertséget vívott ki magának a divatvilágban avatárok készítésével. Zuber eredetileg 2017 végén mutatta be a közönségnek a karaktert, ami neves divatházakkal való együttműködést eredményezett – ilyen például a Marc Jacobs, a Dior és a Versace.
 
 
Kim Kardashian sminkcsaládjának reklámjaiban ugyancsak szerepelt a figura, s a dizájner olyan szupermodellekkel épített ki kapcsolatokat, mint Naomi Campbell.
 
Noonoouri digitális jelenléte túlmutat a zenén – arról is ismert ugyanis, hogy népszerűsíti a veganizmust, a fenntartható divatot és ellenzi a divatipar szőrmehasználatát.
 
 
Fotó: Instagram
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.