2022. 08. 19. - 11:09

Fast fashion márkáknak is segít az MI

Fast fashion márkáknak is segít az MI
Mivel a fast fashion márkák egyre inkább a mesterséges intelligenciára támaszkodnak, hogy megjósolják és beváltsák a közelgő divattrendeket, a közösségi média által inspirált hiánypótló divattémák egyre fontosabbá válnak. Ezeket a témákat nemcsak stílusként, hanem attitűdnek is tekintik és nagy üzletet jelenthetnek a fast fashion számára, ha jól csinálják.

Növekvő népszerűségüknek köszönhetően a fast fashion márkák már most elkezdték beváltani az új trendet és mesterséges intelligencia segítségével előrejelzik és létrehozzák az ilyen témák alapján készült darabokat.

 

Olvasd el ezt is: 4 egyedülálló eset az MI használatára a divatiparban 


A BODY404 már most is előrébb jár. Tudatosan választ eredeti tervezőket újszerű esztétikai témákkal, amelyek közül sokat a közösségi média inspirált. Céljuk, hogy ne csak stílusos ruhákat hozzanak létre, hanem teljesen újraértelmezzék a divat szabályait.

 

A közösségi média segíti a fast fashion cégeket

 

A közösségi médiának köszönhetően ezek a hiánypótló divattémák napról napra népszerűbbek. Ahogy egyre többen kezdik felkarolni őket, várhatóan még több fast fashion márka ugrik fel a vonatra.

 

Olvasd el ezt is: Tilda, a mintatervezésre szakosodott mesterséges intelligencia

 

Ha tehát valami újat és izgalmasat keresel a divatban, mindenképpen nézd meg a legújabb trendeket a közösségi médiában. Nem fogsz csalódni.

 

Olvasd el ezt is: Hogyan működik? - Virtuális és kiterjesztett valóság a divatban

 

 

H.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.