2010. 04. 15. - 07:00
Dubai kereskedelmi szektora ráállt a növekedés útjára

Dubai jó ideje a világ első számú "bevásárló központjának" számít, most azonban még több lehetőség jön.
Dubai mindig is szeretett volna a nagy bevásárlócélpontok közé kerülni, és ezt sikerült is elérnie azzal, hogy rengeteg nemzetközileg ismert márkát hoztak el a helyi bevásárlóközpontokba. 2009-ben azonban a válságnak köszönhetően a kiskereskedelmi szektor alatt a talaj ingataggá vált.
Közkedvelt bevásárlóközpont - Wafi Mall - Dubai
Kevesebb túrista érkezett Dubaiba, és nem csak ők, de az ott élők is kevesebbet költöttek a bevásárlóközpontokban, azonban a megingásban a legnagyobb szerepe mégis a túristák számának csökkenésében volt. Igaz az ágazatnak még mindig szembe kell néznie bizonyos nehézségekkel, de a talaj már kezd megszilárdulni.
A kereskedők bevételei 2009-ben nagyjából 20 százalékkal estek vissza, ám a legnagyobb bevételkiesést a luxuscikkekett forgalmazók könyvelhették el. Mostanra a helyzet kezd rendeződni, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a 817 millió dolláros Mirdif City Centre megnyitása, a maga 350 üzletével. Mostanra a még Dubaiban nem jelenlévő márkák is tervezik a boltjaik megnyitását, így a helyzet már javul.
-TKL-
Dubai Online
Közkedvelt bevásárlóközpont - Wafi Mall - Dubai
A Deira city centre egy részét a tavalyi év folyamán be is kellett zárni
A kereskedők bevételei 2009-ben nagyjából 20 százalékkal estek vissza, ám a legnagyobb bevételkiesést a luxuscikkekett forgalmazók könyvelhették el. Mostanra a helyzet kezd rendeződni, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a 817 millió dolláros Mirdif City Centre megnyitása, a maga 350 üzletével. Mostanra a még Dubaiban nem jelenlévő márkák is tervezik a boltjaik megnyitását, így a helyzet már javul.
-TKL-
Dubai Online