2019. 10. 22. - 11:35

Változó trendek: mit kell tudnia a plasztikai sebésznek?

Változó trendek: mit kell tudnia a plasztikai sebésznek?

Talán nem meglepő, hogy a divattal és a technológiával a plasztikai trendek is változnak. A legnépszerűbbek listája szintén módosul időről-időre. Ezt mutatjuk most.

A plasztikai sebészet a technológiával együtt változik. Ahogyan aszerint is módosul, mi a leginkább divat jelenleg.
 
A Harris Poll a közelmúltban 2.052 amerikai felnőtt körében végzett felmérést, melyből kiderült, hogy 862 résztvevőnek vagy már volt plasztikai beavatkozása, vagy éppen készül erre az elkövetkező 12 hónapban.
 
Vagyis, az igények egyre nőnek a kozmetikai eljárások iránt s a plasztikai sebészek között is egyre nagyobb a verseny. Az eljárások esetében tehát igen fontossá váltak a stratégiai marketing kampányok és az is, hogy alaposan kövessék a legutóbbi plasztikai trendeket – az újabb és újabb páciensek megnyerése érdekében.
 
A plasztikai sebészeknek követniük kell a trendeket
A plasztikai sebészeknek követniük kell a trendeket
 
Az adattudós Ed Smith azt javasolja nekik, emeljék ki a marketing szempontjából releváns kezeléseket, hogy megnyerjék az egyes korcsoportokat.
 
Példaképpen, egy-egy jelentős csoportot alkotnak az édesanyák, akik testük újraformázására vágynak (35-44 éves korosztály); azok, akik orrplasztikát szeretnének (25-34 évesek), illetve azok a huszonévesek, akik töltőanyagokkal töltetnék fel egyes testrészeiket.
 
A 45 esztendő alatti felnőtt megkérdezettek nagyobb valószínűséggel mondták, hogy kozmetikai kezelést szeretnének az elkövetkező 12 hónapban – összehasonlítva őket a 45 év felettiekkel. Az eljárások igénybevételének esélye 28 százalékkal nőtt a 45 év felettiek körében és 49 százalékkal a 45 év alattiaknál.
 
A korcsoportok, a jövedelem és a viselkedés tudatosítása fontos szempont a plasztikai sebészeti gyakorlatok során, hogy a plasztikai sebészek megtalálják a megfelelő célközönséget.
 
Fontos megérteni azt is, mi motiválja az embereket abban, hogy alávessék magukat egy kozmetikai eljárásnak. Amennyiben az önbecsülés erős motiváló erő, érdemes ezt megcélozni a marketingnél is.
 
A leendő páciensnek éreznie kell, hogy a sebészben megbízható támaszra is talál.
 
Az ügyfelek esetleges aggályainak kezelése proaktív és támogató módszer lehet annak érdekében, hogy az orvos segítsen nekik kényelmesebbnek érezni magukat döntésük során.
 
A plasztikai trendek gyakran változnak, ezért a 2019-es plasztikai sebészet legfontosabb tendenciáinak ismerete fontos.
 
A cikket folytatjuk.
 
László Adrienn

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.