2007. 05. 07. - 19:37
Étterem - Gasztronómia - A Karikás Panzió*** és Étterem minőségpolitikája - Hajdúszoboszló

Étterem - Gasztronómia - Karikás Panzió*** és Étterem - Hajdúszoboszló - A Karikás Panzió Bt. a panziós és az éttermi szolgáltatás nyújtásában, Hajdúszoboszlón és környékén megszerzett piaci részesedésének megtartására, a szolgáltatási körének bővítésére és színvonalának állandó növelésére törekszik.
Ennek érdekében:
- a panzió és az étterem személyzetének és az ügyvezetőnek a feladata a vendég, a megrendelő változó igényeinek a megismerése és azok magas színvonalú teljesítése,
- Hajdúszoboszló idegenforgalmának erősödése, a versenytársak számának és szolgáltatási színvonalának növekedése megköveteli az ügyvezetőtől, hogy dolgozóit folyamatos oktatásban és szakmai továbbképzésben részesítse,
szolgáltatások kiajánlásakor optimálisan kihasználja a régió adta lehetőségeket, ehhez folyamatos kapcsolatban áll a térség szolgáltató egységeivel, és a versenytársaival,
- az előírásoknak megfelelően fejleszti szolgáltatásait, műszaki, technikai felszereltségét, mind az étterem, mind pedig a panzió területén,
az utazási irodákkal, cégekkel, vállalatokkal és egyéb megrendelőkkel, szerződéskötés esetén a szerződésben foglaltakat szigorúan és pontosan betartja, ennek érdekében "Ajánlott és Ellenőrzött Szolgáltatóhely" Védjegy szerint működő minőségügyi rendszert működtet és felügyeltet a TÜV Rheinland InterCert Kft.-vel,
- a folyamatos szolgáltatásnyújtás közben felmerülő nem megfelelőségeket, azok okait feltárja és haladéktalanul megszünteti és korrigálja,
kiemelt feladatának tekinti, hogy a minőségügyi rendszert az új munkatársakkal részletesen megismertesse, elfogadtassa és a meghatározott követelményeket maradéktalanul betartassa,
- a panzió és az étterem minden munkatársának tudnia kell, hogy a vendég igényeinek maximális kielégítése és a minőségi munka meghatározó a panziós és éttermi szolgáltatás nyújtásában, ezért ennek szellemében kell mindennapi munkájukat végezni,
- A vendéglőben és a kapcsolódó termelőegységben bevezettük és folyamatosan működtetjük a HACCP élelmiszerbiztonsági rendszert,
a minőségi szolgáltatás nyújtását a TÜV Rheinland InterCert Kft. "Ajánlott és Ellenőrzött Szolgáltatóhely" védjegy szempontrendszerének való folyamatos megfelelés, valamint a Magyar Gasztronómiai Szövetség Védnöki Táblája garantálja.
Hajdúszoboszló 2003. 01. 02.
Dianiska Csaba, Ügyvezető
Karikás Panzió*** és Étterem
4200 Hajdúszoboszló
Hőforrás u. 27-33.
Telefon/Fax: (36-52)-359-252;
Telefon: (36-52)-359-240, (36-52)-557-730
e-mail: karikas@mconet.biz
Étterem - Gasztronómia - A Karikás Panzió*** és Étterem minőségpolitikája - Hajdúszoboszló - Szólj hozzá a fórumon
Karikás Étterem és Panzió - Hajdúszoboszló linkajánló: karikaslink.mconet.biz
Kérjen árajánlatot: Karikás Étterem és Panzió - Hajdúszoboszló hotel, szállás, szálláshely
További étterem – gasztronómia ajánlatok: etterem.mconet.biz
Étterem – gasztronómia linkajánló: etteremlink.mconet.biz
A hír támogatója: Minden ami Internet -> MCOnet International - Magyarország: magyarország.mconet.biz
- a panzió és az étterem személyzetének és az ügyvezetőnek a feladata a vendég, a megrendelő változó igényeinek a megismerése és azok magas színvonalú teljesítése,
- Hajdúszoboszló idegenforgalmának erősödése, a versenytársak számának és szolgáltatási színvonalának növekedése megköveteli az ügyvezetőtől, hogy dolgozóit folyamatos oktatásban és szakmai továbbképzésben részesítse,
szolgáltatások kiajánlásakor optimálisan kihasználja a régió adta lehetőségeket, ehhez folyamatos kapcsolatban áll a térség szolgáltató egységeivel, és a versenytársaival,
- az előírásoknak megfelelően fejleszti szolgáltatásait, műszaki, technikai felszereltségét, mind az étterem, mind pedig a panzió területén,
az utazási irodákkal, cégekkel, vállalatokkal és egyéb megrendelőkkel, szerződéskötés esetén a szerződésben foglaltakat szigorúan és pontosan betartja, ennek érdekében "Ajánlott és Ellenőrzött Szolgáltatóhely" Védjegy szerint működő minőségügyi rendszert működtet és felügyeltet a TÜV Rheinland InterCert Kft.-vel,
- a folyamatos szolgáltatásnyújtás közben felmerülő nem megfelelőségeket, azok okait feltárja és haladéktalanul megszünteti és korrigálja,
kiemelt feladatának tekinti, hogy a minőségügyi rendszert az új munkatársakkal részletesen megismertesse, elfogadtassa és a meghatározott követelményeket maradéktalanul betartassa,
- a panzió és az étterem minden munkatársának tudnia kell, hogy a vendég igényeinek maximális kielégítése és a minőségi munka meghatározó a panziós és éttermi szolgáltatás nyújtásában, ezért ennek szellemében kell mindennapi munkájukat végezni,
- A vendéglőben és a kapcsolódó termelőegységben bevezettük és folyamatosan működtetjük a HACCP élelmiszerbiztonsági rendszert,
a minőségi szolgáltatás nyújtását a TÜV Rheinland InterCert Kft. "Ajánlott és Ellenőrzött Szolgáltatóhely" védjegy szempontrendszerének való folyamatos megfelelés, valamint a Magyar Gasztronómiai Szövetség Védnöki Táblája garantálja.
Hajdúszoboszló 2003. 01. 02.
Dianiska Csaba, Ügyvezető
4200 Hajdúszoboszló
Hőforrás u. 27-33.
Telefon/Fax: (36-52)-359-252;
Telefon: (36-52)-359-240, (36-52)-557-730
e-mail: karikas@mconet.biz
Étterem - Gasztronómia - A Karikás Panzió*** és Étterem minőségpolitikája - Hajdúszoboszló - Szólj hozzá a fórumon
Karikás Étterem és Panzió - Hajdúszoboszló linkajánló: karikaslink.mconet.biz
Kérjen árajánlatot: Karikás Étterem és Panzió - Hajdúszoboszló hotel, szállás, szálláshely
További étterem – gasztronómia ajánlatok: etterem.mconet.biz
Étterem – gasztronómia linkajánló: etteremlink.mconet.biz
A hír támogatója: Minden ami Internet -> MCOnet International - Magyarország: magyarország.mconet.biz