2024. 02. 05. - 09:40

Közelebb hozzák a laborokat a pácienshez az ügyfélközpontú szoftverek

Közelebb hozzák a laborokat a pácienshez az ügyfélközpontú szoftverek

A legújabb technológiák a fogászati iparágban is kezdik megvetni a lábukat. Az ügyfélközpontú fogászati szoftverek például sokkal közelebb hozzák a labort a pácienshez.

A modern technológia egyértelműen egyre nagyobb szerepet játszik az életünkben. Manapság a fogászati iparág sem kivétel az alkalmazása alól. A friss, korszerű technológiák és a mesterséges intelligencia már éreztetik hatásukat.
 
Cikkünk első, második és harmadik részében a 3D nyomtatásról, az azonnali laborról, a digitális fogsorról és az okos diagnosztikáról esett szó.
 
Nem lehet figyelmen kívül hagyni azonban a kommunikációs technológiai előrelépéseket sem. Ma már léteznek ügyfélközpontú szoftverek, amelyek közelebb hozzák a laborokat hozzánk.
 
 
A korszerű technológiák a fogászokat és a pácienseket is segítik
A korszerű technológiák a fogászokat és a pácienseket is segítik
 
Ezekkel egy rendelő zökkenőmentesebb ügyfélszolgálati élményt nyújthat a pácienseknek egyetlen ügyfélkapu segítségével, amely segít a fogorvosoknak egy helyen hozzáférni teljes kapacitásukhoz.
 
Ügyfélközpontúbb megoldások és segítség a fogászoknak is
 
A várakozások szerint ez az ügyfélközpontú megközelítés 2024-ben nagyobb prioritást kap majd a különféle típusú fogászati szoftverekben.
 
Továbbra is egyre népszerűbbek lesznek például a felhőalapú szoftvermegoldások a fogorvosi rendelők menedzseléséhez.
 
Ezek a rendszerek lehetővé teszik az orvosok számára, hogy bárhonnan hozzáférjenek a betegadatokhoz, időpontokhoz és egyéb lényeges információkhoz, javítva a rugalmasságot és az általános munkafolyamat-hatékonyságot.
 
A fogorvosi rendelők egyre inkább automatizálják a rutin adminisztrációs feladatokat, például az időpont-ütemezést, az emlékeztetőket és a számlázást.
 
 
Számítani lehet rá, hogy 2024 folyamán a szoftverautomatizálást tovább fejlesztik a kézi munkaterhelés csökkentése, a hibák minimalizálása és a front office általános hatékonyságának javítása érdekében.
 
Valószínű, hogy egyre több fogorvosi rendelő alkalmaz majd interaktívan platformokat a páciensek bevonására, beleértve az online portálokat is, hogy megkönnyítsék az időpontok ütemezését, oktatási forrásokat biztosítsanak és javítsák a betegek általános fogászati élményét.
 
A cikket folytatjuk.
 
L.A.

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.