2021. 02. 01. - 09:45
Mesterséges intelligencia - Fejlett humanoid robottal rukkolt elő a Hyundai

Fejlett humanoid robot segíti az autóeladást a Hyundai Motornál. A DAL-e nevet viselő újdonság mesterséges intelligencia-meghajtású automatizált robot, amely egyedi ügyfélélményt kínál.
Meglepő újdonság fogadja azokat, akik betérnek a Hyundai Motor szöuli bemutatótermébe. Egy, kísérleti program keretében alkalmazott, fejlett humanoid robot fogadja az érkezőket, mely mesterséges intelligencia meghajtású, automatizált és egyedi ügyfélszolgálatot biztosít.
A pilot célja a további optimalizálás, frissítések és fejlesztések céljából.
A DAL-e névre keresztelt robot nyelvfeldolgozással, arcfelismeréssel és automatizált mobilitási képességekkel büszkélkedhet. Érintésmentes szolgáltatásai a koronavírus-helyzetben különösen kiemelkedőek. Olvasd el: Robotok javítanak az idősek magányán és mentális egészségén
Neve a vezetés, asszisztálás, kapcsolódás rövidítése (Drive you, Assist you, Link with you-experience).

Fejlett humanoid robot fogadja az ügyfeleket a Hyundai szöuli bemutatótermében
A rendkívül fejlett ügyfélszolgálati robot önállóan kommunikál az emberekkel, pontos felismerési és mobilitási funkciók segítségével.
Az arcfelismeréshez a legmodernebb mesterséges intelligencia technológiával szerelték fel, de automatikus kommunikációs rendszerrel is ellátták, amely nyelvértő platformon alapul. Olvasd el: Elképesztő fejlődés - így táncolnak a Boston Dynamics robotjai
„A DAL-e robot új generációs szolgáltatási platform, mely bármikor elérhető, automatizált ügyfélszolgálatot nyújt – mondta el Dong Jin Hyun, a Hyundai Motor Group alelnöke és a robotikai laboratórium vezetője. – Afféle hírvivőnek szánjuk, amely a hagyományos robotoknál meghittebb és személyesebb módon képes tömör és következetes üzeneteket eljuttatni az ügyfelekhez.”
Hozzátette: folyamatos frissítésekkel és fejlesztésekkel a DAL-e friss, kellemes élményeket nyújt a cég értékes ügyfeleinek, érintésmentes környezetben. Céljuk, hogy a DAL-e zökkenőmentes és szórakoztató kommunikációt folytasson a betérő érdeklődőkkel, értékes szolgáltatásokat nyújtva számukra.
A barátságos robot egyébként mindig kellemes benyomást kelt - 80 kilójával, 1,160 x 600 x 600 mm-es méretével lényegesen könnyebb és kompaktabb, mint a többi, piacon jelenlevő ügyfélszolgálati és vezető robot.
László Adrienn