2020. 12. 13. - 08:00

Mire jó a mesterséges intelligencia-tükör?

Mire jó a mesterséges intelligencia-tükör?

Egy japán gyártó mesterséges intelligenciával működő okos tükröt fejlesztett ki, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a sminket szakértő segítséggel készítsék el.

A japán AGC vállalat olyan, mesterséges intelligencia-alapú tükröt tervezett, amely több módon is segíti a felhasználó szépítkezését.
 
A Mirroria nevű termék lényegében egy hagyományos tükör, ám a tetején beépített monitort tartalmaz – ez teszi lehetővé, hogy aki elé áll, virtuálisan kipróbálhasson kozmetikumokat.
 
A felhasználók úgy vihetik fel magukra a sminket, hogy abban vizuális segítséget kapnak egy szépség-tanácsadótól, ugyanebben a tükörben. Olvasd el: Egy szelfi is elég a mesterséges intelligencia szépségtanácsaihoz
 
Segíthet a sminkelésben mostantól az okos tükör
Segíthet a sminkelésben mostantól az okos tükör
 
Az AGC 2021 elején már forgalmazni szeretné a terméket, s azt tervezi, más cégekkel is társul, hogy szolgáltatásokat kínálhasson, melyek összefüggnek a kiterjesztett valósággal és a mesterséges intelligenciával – adta hírül a Nikkei Asia.
 
Az okos tükör mérete 60X30 centiméter – a vállalat 2.880-3.840 dolláros áron tervezi kínálni, s igencsak bizakodóak az eladásokat illetően. Abban bíznak, hogy 2021 végéig a 100 millió jent is elérhetik.
 
A tükör ötletét egyébként nagymértékben befolyásolta a koronavírus-járvány, megváltoztatva a kiskereskedelmi környezetet, a termékek kipróbálásának lehetőségével együtt. Olvasd el: Mesterséges intelligencia keveri az arcápoló krémet
 
Az AGC lényegében technológiai pótlékként ajánlja fel az okos tükröt ezen változások közepette.
 
Az eszköz véleményük szerint segít javítani a szolgáltatásokat, mivel a fogyasztók a pultnál megnézhetik, hogyan állna nekik a smink.
 
„Gondjaink voltak a termékek kiszerelésével, mert tesztjeink elmaradtak a pandémia miatt. A koronavírus-járvány azonban egyszerűbbé teheti az olyan szektorokba való bejutást, ahol a szemtől-szemben szolgáltatások számítanak normálisnak” – fejtette ki Rumi Fujishiro, az AGC értékesítési képviselője.
 
 
László Adrienn

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.